Hoeveel beautyproducten gebruik jij?

Laatst was ik mijn stash aan het opruimen en schoonmaken en toen bedacht ik dat het wel leuk leek om een lijstje te maken van de producten die ik gebruik.

Hieronder is mijn lijstje van de producten die ik gebruik.
Niet alle producten die je op dit lijstje ziet gebruik ik ook echt dagelijks, zoals bijv. shampoo en conditioner.
Dit eerder 2 a 3 keer per week.
Ook gebruik ik de ene keer wel eyeliner en de andere keer niet, ligt er net aan of ik er zin in heb om het op te doen.
Over het algemeen gebruik ik al producten die ik heb opgeschreven meerdere keren per week.
Foundation en poeder wisselt nog weleens, de ene keer foundation en poeder en de andere keer alleen wat poeder.

Maar wat je hier op het lijstje ziet is wat ik over het algemeen wel gebruik.
Valt op zich nog wel mee, aangezien ik niet alles echt dagelijks gebruik.
Zo gebruik ik alleen mijn oogschaduwbasis als ik een ooglook maak met oogschaduw.

Wat gebruiken jullie voor soort producten?



Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?