Moederdag 2012


Vandaag omdat het moederdag is laat ik jullie de foto's zien wat ik aan mijn moeder heb gegeven en nog een aantal andere foto's.
Lees verder voor mijn foto's van moederdag 2012!


 Ik had mijn moeder een bosje tulpen gegeven.
Dit had ik al een paar dagen eerder gedaan, een donderdag.

 Hier het eerste cadeautje, namelijk de nieuwe geurlijn die bij Kruidvat is uitgebracht.
Dit is nr. 8 Rose.
Deze ruikt heerlijk bloemig en fris.

Ook had ik nog een pakket van Dove gegeven met daarin de twee nieuwe Dove pampering douchecreme's.
 En hierbij zaten ook deze sloffen/slippers.
Vooral erg leuk door de strikken bovenop.
Hier heeft mijn moeder ze aan.
Wel is het een maat waardoor ze iets te groot zijn, maar dat maakt mijn moeder niets uit!
 Een geurtje van Mexx Woman.
Ruikt erg fris naar citroen.
 Als laatst een pakket met verschillende soorten douchegel, bodylotion en bodysouffle.
 Ocean Waters
 Sweet pomegranate
 Coconut lime
 Alle cadeau's samen
Het is misschien wel veel, maar ik vind het altijd wel leuk om mijn moeder te verwennen.
Mijn moeder betekent echt veel voor mij en daarom vind ik het altijd ook zo leuk om haar te kunnen verwennen.
Wanneer ik raad of steun nodig heb, is mijn moeder er altijd voor mij en kan ik altijd bij haar terecht.
En mijn moeder heeft echt veel voor mij over en zal mij altijd onvoorwaardelijk steunen.
Dus mijn moeder verdient het echt om in het zonnetje te staan!

En bij deze speciaal voor mijn moeder: Mam je bent de beste!

Ook had ik voor mijn oma nog een aantal moederdagcadeau's gekocht.
Dit doe ik al van kleins af aan en vind ik dan ook eigenlijk heel gewoon om te doen.
Mijn oma is zeg maar een 2e moeder voor mij.
Ook bij haar kan ik altijd terecht voor steun en raad.
Mijn oma verdient dit echt, ook omdat ze vaak last heeft van de reuma die ze sinds kort heeft.
En ook gewoon omdat mijn oma super is.
 Een schattig roze badkuipje met daarin een douchepuff, zeep, douchegel, bodylotion en badroosjes.
Dit ruikt heerlijk naar theeroosjes.

 Dan nog een pakketje met daarin een bodysouffle, douchegel, bodylotion en een soort van badzout.
En ook een badpuff.
Dit pakket ruikt naar lavendel.
 Ook mijn moeder had nog een aantal cadeau's voor mijn oma, haar moeder.
De nieuwe creme van Vichy Idéalia en deze ruikt lichtjes naar framboos.
 En een geschenkset van lavendel badspulletjes.
Een douchegel, bodylotion, bruisballen en een gastendoekje.
 Mijn oma had ook gebakjes in huis.
Mijn gebakje.
 De gebakjes van mijn moeder en oma.
 En van mijn vader en opa.
 Als laatst nog een foto van een mooi bloemstuk.

Voor iedereen nog een fijne moederdag en maak er een leuke dag van!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?