Doorgaan naar hoofdcontent

Picture Moment Mei





Vandaag is het alweer tijd voor de Picture Moment van Mei.



 De ooglook die ik had gemaakt voor Koninginnedag.
Oranje met bruin in de arcadeboog en een winged eyeliner.
 Deze producten had ik gebruikt voor mijn Koninginnedag look.
 Lekkere zelfgemaakte groente-tomatensoep van mijn moeder.
 De vlag bij de buren.
 Daar komen de blaadjes!
 Kleine witte bloemetjes in het gras



 Wel erg veel duiven
 Schattige beertjes sloffen.



 Op de veranda de bloemenbak.
 Duif op het dak.
Vond het wel een mooie foto.
 Kat van de overburen



 Ooit een parkiet gezien met hoogtevrees?
Wibi heeft dit in elk geval wel, want als het deurtje openstaat komt hij er niet uit, maar gaat zo zitten.
Hoe bestaat het een parkiet met hoogtevrees.

 Bezoek op de veranda.

 Producten voor een eventuele review.
 uploaden van nail-art stash

 Klein vs. groot




 Koko





 Erg lekker drankje: aloe vera met honing.
 Ziet er vreemd uit maar is wel lekker.




 Pasta gerecht
 Overstekende eenden.
Achterste eend tegen de voorste, wacht op mij!



 Eekhoorn beeldje

 Croissant met banaan, jammie!

Citroen limonade

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.