wat geloof jij van wonderproducten?




Vaak wordt er gesproken van 'wonderproducten'.
Zijn dit echt wonderproducten of niet?
Zelf vind ik het altijd leuk om verschillende producten uit te proberen en te testen voor hier op  mijn blog.




Bestaan wondermiddelen wel?

Ik denk zelf niet dat er echt wondermiddelen bestaan.
Natuurlijk zijn er wel veel fijne producten die ook nog eens goed werken, maar of wonderen daar nu echt uit komen weet ik nog niet zo zeker.
Wonderen komen zeker niet door producten, dat is een ding waar ik zeker van ben.

Ook helpt het een heel eind als je goed voor jezelf en je huid zorgt.
 En dat je hiervoor fijne producten kan vinden in de winkels die ook nog eens goed werken en lekker ruiken is dan mooi meegenomen.

Vaak zie je in reclames over bijv. mascara dat het je wimpers gigantisch groot en gekruld maakt.
Nog vaker worden hiervoor simpelweg nepwimpers gebruikt.
Alhoewel er wel mascara's zijn die je wimpers langer en gekruld maken, maar toch niet zo als in de reclame's op de tv.

Zelf test ik altijd graag verschillende producten uit en ook of de beloftes die worden gedaan ook echt zo zijn.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen product ben tegen gekomen dat mij zwaar tegenvalt.
Maar dit ligt er ook aan hoe kritisch je bent tegenover producten en hoe hoog je eigen verwachtingen zijn.
Soms zie je wel eens dat mensen het ene product met het andere vergelijken.
Bijv. een heel duur merk met een budget product.
Eigenlijk vind ik dat je dit niet moet doen, maar naar het product zelf te kijken en dit beoordelen.
En niet in je achterhoofd vergelijken met een ander product wat er op lijkt.

Want dan ga je toch vaker de minpunten zoeken dan de pluspunten.
Hou er ook rekening mee dat het ene product nooit het andere product kan zijn.
Dus een creme van Dior kan je niet vergelijken met een creme van Kruidvat bijv.
Voor beide zijn andere en misschien wel duurdere of goedkopere ingredienten gebruikt.

Zelfs als een merk beweert dat een product een wonderproduct is, sta hier dan zelf open voor en laat je niet beinvloeden door andere meningen over de producten.
Maar echt wat je er zelf van vind.

Het belangrijkste is om zelf producten te gebruiken die je fijn vind werken, ongeacht of er gezegd wordt of het een wondermiddel is of niet.
Iedereen denkt er anders over, maar je kan het best zelf ook een mening vormen over een product.
En wanneer je het fijn vind gewoon gebruiken!






Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?