EOTD: Summer Aqua


Alhoewel het buiten niet bepaald zomer is, heb ik toch een zomerse ooglook gemaakt.
Namelijk een look met lichtblauwe en aquakleuren.
Fris en zomers!


Het paletje dat ik voor de ooglook heb gebruikt.
Deze is merkloos, dus ik kan jullie niet vertellen hoe deze heet.
 Er zitten drie mooi lichtblauwe/aqua kleuren in.

 Zoals jullie kunnen zien hebben de kleuren veel shimmer en pigment.

De ooglook heb ik als volgt gemaakt:

  • Eerst heb ik op mijn gehele ooglid een oogschaduwbasis gedaan
  • Daarna heb ik de 1e kleur over mijn gehele ooglid aangebracht.
  • De 2e kleur bracht ik aan op het midden en aan de buiten van mijn ooglid.
  • Vervolgens heb ik de 3e kleur en ook tevens de donkerste kleur in mijn arcadeboog aangebracht.
  • Tenslotte nog wat zwarte mascara en klaar!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?