Catrice de LE Cruise couture

 Deze maand heeft Catrice de LE Cruise couture uitgebracht.
De LE ligt al een tijdje in de schappen en vandaag ga ik jullie de producten laten zien die ik van de LE heb.

Als eerste de nagellakjes
 Ik heb 3 van de nagellakjes gekocht.
 De lakjes hebben een leuk design op de dop dat goed bij het thema past.
Erg leuk.
 Dit is de kleur c01 Hi, society!
Dit is een lichtroze/zalm kleurig lakje met een lichte gouden shimmer erin.
 De kleur c04 Feel the yacht beat.
Een lichtblauwe kleur met een blauwe shimmer erin.
 Dan de c05 nautica.
Dit is een donkerblauwe kleur met een donker blauwe shimmer erin.

Alle drie de lakjes vind ik erg mooi en lakken ook erg fijn en dekken goed.
Ik had swatches gemaakt, maar de foto ervan kan ik helaas niet meer vinden.

Ook zat er in de LE een oogschaduwpalette .

 Het palette vind ik er mooi uitzien, met het design erop.
Ook sluit de verpakking erg goed, waardoor je deze met gemak mee kan nemen in je tas!

 De kleuren die in dit palette zitten zijn erg mooi en zijn goed te combineren voor een zomerse look.
 Ook zit er een kleine applicator bij.
Op zich is deze prima te gebruiken voor onderweg, maar zelf gebruik ik toch liever mijn eigen kwasten.
Vind dit altijd net wat fijner werken!
 Swatches.
Zoals je kan zien zijn de oogschaduws goed gepigmenteerd.

 De blush zit naast in deze LE ook in het vaste assortiment.
Eigenlijk een beetje jammer, want een LE blush is dan toch net iets leuker.
Maar wel is het handig, want als deze op is kan je deze gewoon nog kopen!
 De blush heet Apricot Smoothie en heeft een mooie perzik tint.
Je kan beide kleuren samen gebruiken of los van elkaar.
 Swatches.
De eerste twee zijn de kleuren apart en de derde is de kleur gemengd.

 In de LE zat ook een gel eyeliner.
 Deze heet c01 nautica en is een donkerblauwe kleur die er in de verpakking bijna zwart uitziet.
 De eyeliner is wel erg zacht, hou hier dus wel erg in wanneer je de eyeliner gaat aanbrengen.
Anders heb je kans dat je gelijk met je kwastje op de bodem zit en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
 Swatches en ooglook met de eyeliner.


Ook heb ik nog drie lipproducten.
 Twee lipsticks en een lipgloss.

 Als eerst de lipgloss.

 Deze kleur was een LE kleur en heet Welcome to pink tropez.
 De lipgloss heeft een fijne kleine applicator, die de lipgloss goed en makkelijk opbrengt.
 De lipgloss heeft een roze kleur zonder shimmer.

 De twee lipsticks die in de LE zaten, zitten ook in het vaste assortiment.
Beetje jammer weer.
Maar het zijn mooie kleuren!

 De lipstick 110 Shy flamingo heeft een peachy kleur met shimmer erin.
Een mooie zomerse kleur, alleen voel je de shimmer wel op je lippen zitten.
Dit is wel iets minder fijn.

 220 Mrs. brightside is een zachtrozre lipstick met ook een lichte shimmer erin.
Deze is fijner omdat je hier niet de shimmer voelt zitten op je lippen.
 De swatsches.

Als laatst had ik ook nog een toilettasje gekocht dat bij deze LE hoort.
 Deze heeft een leuk design en is ook fijn plat.
Dit vind ik een stuk fijner voor in mijn tas en er past best veel in!
Aan de binnenkant zit het catrice design!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?