Trind matte topcoat

 Trind heeft sinds kort een nieuw product uitgebracht, namelijk een matte topcoat.
Deze topcoat belooft je nagels een fraaie, matte 'finishing touch' te geven.
En dat de topcoat er ook voor zorgt dat je nagellak langer mooi blijft en dat chippen voorkomen wordt.
Benieuwd of dit echt zo is?
Lees dan snel verder!



 De matte topcoat van Trind zit in de flesjes die we van Trind gewend zijn.
Deze hebben een fijne dop, die goed is vast te houden met het lakken.
 Ook heeft de matte topcoat een fijn kwastje waarmee je goed je nagels kan lakken.
De topcoat heeft een witachtige kleur in het flesje, maar dit zie je niet op je nagels (het witte).

De basis kleur die ik heb gebruikt is een lichtroze nagellak.
Zoals je goed op de foto kan zien is dit een zeer glanzende nagellak.
En waarop kan je een matte topcoat het beste uittesten dan op een zeer glanzende nagellak?
 Op deze foto voor ik de matte topcoat aanbracht.
 Hier heb ik de matte topcoat aangebracht op mijn pink.
Je kan hier goed het verschil zien tussen de matte en glanzende kleur.
 Op de foto heb ik al mijn nagels met de matte topcoat gelakt.
Deze lakt erg fijn en maakt je nagellak mooi mat.
Ook heeft de nagellak een soort van satijnzacht gevoel als je over je nagel gaat!
 Ook droogt de topcoat erg snel, echt erg fijn vind ik dat!
 Op deze foto had ik de nagellak al 5 dagen op mijn nagels en nog geen chip te bekennen!
Sommige nagellak chipt bij mij al na 3 a 4 dagen, maar daar heb ik hier geen last van.
Echt een ontzettend fijne topcoat en is weer eens iets anders dan glanzende nagellak.

Ook zitten er in deze topcoat verzorgende ingredienten, erg fijn.

Na een paar dagen merk ik wel dat de matte topcoat een soort van satijnachtige 'glans' krijgt.
Ik vind dit een erg fijne matte topcoat die ik zeker kan aanraden, als je eens een keer iets anders wilt dan glanzende nagellak!

De Trind matte topcoat kost 8,95 euro.
De topcoat ligt vanaf eind Juni in de winkels.
De producten van Trind zijn te koop bij de meeste winkels van de grote ketens: Etos, DA, D.I.O drogisterij en Douglas.
Kijk op www.trind.com voor de dichtstbijzijnde winkels.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?