Diadermine oogroller

 Wanneer je last hebt van donkere kringen of wallen kan je natuurlijk aan de slag gaan met concealer.
Wat je ook kan doen is de oogroller van Diadermine gebruiken.
Deze belooft tegen donkere kringen en wallen te werken.
Benieuwd of dit zo is?
Lees dan snel verder!



 De diadermine oogroller zit in een kartonnen verpakking.
Deze roller had eigenlijk ook in een veel kleiner doosje gekund, maar dat even terzijde.
De verpakking ziet er luxe uit.
Ook is er veel informatie over het product op de verpakking te vinden.

Informatie over hoe je de roller moet gebruiken.
 De roller zelf is een soort van tube met aan het uiteinde een soort van metalen balletje dat ronddraait wanneer je het product aanbrengt.
Ook de verpakking van de tube/roller ziet er best wel luxe uit.
 Informatie over de roller.
De roller zou donkere kringen, wallen en opgezwollen ogen verminderen.
Opzich werkt dit wel iets, want het voelt koel aan wanneer je dit aanbrengt.
Verder heb ik niet echt gemerkt dat er iets veranderd.
Ook heb ik wanneer ik het spul heb aangebracht dat het koel aanvoelt, maar na een paar minuten begint het te prikken.
En dit vind ik wel wat minder.
Dit kan natuurlijk per persoon verschillen, maar zelf vind ik dit minder fijn.
 Hier kan je goed de roller zien.
Ingredienten.

Prijs: 6,99 euro

Zelf zou ik de oogroller niet meer kopen, omdat ik deze niet zo fijn vind wanneer deze na een paar minuten begint te prikken onder mijn ogen.
Het voelt alsof de huid geirriteerd raakt van dit spul, niet echt fijn.
Maar dit hoeft natuurlijk niet bij iedereen zou te zijn.
Verder werkt de roller wel goed qua doseren met de roller.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?