Manuka Doctor Huidherstellend Serum

 Zoals jullie in het artikel over Manuka Doctor konden bestaat deze lijn uit verschillende producten die zijn gemaakt met o.a. bee venom.
Juist, bijengif.
Ik heb van deze lijn het huidherstellende serum uit het apiclear assortiment.
Want je hebt namelijk binnen de beautylijn nog meerdere lijnen, waaronder dus de apiclear lijn.
Benieuwd hoe dit product werkt?
Lees dan snel verder!


Belangrijk

Mensen met allergie voor bijengif wordt in principe niet aangeraden de producten niet zomaar te gebruiken.
Iedereen die twijfelt (bv ook mensen met een gevoelige huid) kan de ‘patch test’ doen.
Breng wat van het product aan op de binnenkant van de onderarm en wacht enkele uren.
Het wordt dan snel duidelijk of je overgevoelig bent voor de producten.
 Het huidherstellende serum zit in een wit met zilver en groene verpakking.
Dit ziet er best mooi uit.
Ook staat er veel informatie over dit product op de verpakking en zit er een bijsluiter bij met informatie, altijd handig!
 Wat informatie over het serum.
 De verpakking zelf heeft het zelfde uiterlijk als het doosje.
Verder is de flacon doorzichtig waardoor je het serum kan zien.
Het serum ziet er in de verpakking een beetje gelig uit.
 Dit is wat het product belooft te doen.
Zelf heb ik voordat ik het serum ging testen eerst een beetje ervan op mijn arm aangebracht om te kijken of ik er allergisch voor was.
Ik ben niet allergisch voor het serum.
Het is eigenlijk ook bij andere producten belangrijk dat je eerst test of je er allergisch voor bent, voordat je het gaat gebruiken.
Want een allergische reactie lijkt mij niet bepaald fijn!

Ik heb het serum een tijdje gebruikt en ben er echt tevreden over.
Het serum smeert fijn uit en trekt snel in.
Ook maakt het je huid zacht en werkt erg goed op onzuiverheden, zoals puistjes!
Een erg fijn product.
 Hoe je het product moet gebruiken.

 Wat ook erg handig is bij deze flacon is dat deze een pompsysteem heeft.
Dit werkt altijd erg fijn met het doseren van het serum.
 Hier kan je het 'pompje' goed zien.
Met een keer er op drukken heb je genoeg voor je gezicht.
Dus ook nog eens zuinig in gebruik.

 Hoewel het serum er in de flacon er wat gelig uitziet is deze op de huid doorzichtig.
De geur is moeilijk te beschrijven, maar ruikt erg licht naar citroen en nog een geur maar deze kan ik niet echt beschrijven.
Op de huid ruik je hier echter heel licht iets van maar na een tijdje is de geur weg.
Het is niet een vervelende geur.
De ingredienten.
Dit product bevat namelijk bijengif, zoals ik al eerder noemde.
Als je op de ingredientenlijst gaat kijken, zie je deze in de een na laatste regel van onderen staan.
Er zit dus op zich niet erg veel bijengif in, maar wanneer je allergisch bent voor bijengif raad ik je niet aan dit product of een product uit de manuka doctor lijn te gebruiken!
Ook kan iemand die er allergisch voor is, er al last van krijgen bij een klein beetje bijengif!

Prijs: 19,99 euro

Zelf vind ik dit een fijn product wat ook erg fijn werkt!
Pas er alleen wel mee op wanneer je allergisch bent voor bijengif!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?