Doorgaan naar hoofdcontent

NOTD: Groen/glitter


Vandaag heb ik weer eens een NOTD voor jullie.
Deze keer in het groen met groene glitter.
Lees snel verder om te lezen welke producten ik heb gebruikt voor deze NOTD.


De lakjes die ik heb gebruikt:
  • Essence LE i love berlin in de kleur 03 Green Grass
  • Essence nail art twins glitter topper in de kleur 06 Edward
  • Trind Caring top coat


Hier op de foto oogt de kleur lichter dan in het echt.
In het echt is de kleur van de lak meer donker gras groen.
Ik vind de kleur nagellak een erg leuke combinatie met de groenige glitters.
De glitters hebben ook verschillende maten.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Catrice LE Travellight Story

Cruise Collecties van bekende ontwerpers combineren maritieme elementen met de trends van de jaren ’50. De reisproducten van de limited edition Travelight Story, die verkrijgbaar is in juli, zijn hier geheel op geinspireerd en dit is terug te zien in de make-up. Kijk je mee?

Vrijdag de 13e, onzin of toch niet?

Bang zijn voor zwarte katten of niet onder ladders doorlopen omdat dit ongeluk zou brengen. Vandaag is het Vrijdag de 13e. In de volksmond zou Vrijdag de 13e een ongeluksdag zijn. Maar is Vrijdag de 13e nu complete onzin of toch niet? Ik ging op onderzoek uit!

Anderen dingen voor je laten bepalen, yes or no?

Je hoort wel eens mensen zeggen, je moet het zus of je moet het zo doen. Ook op het internet zie je dat velen voor anderen willen bepalen wat het beste is en hoe ze het moeten doen. Maar is het wel juist om andere mensen dingen voor jou te laten bepalen?