Beauty Picture's


Vandaag weer een Beauty Picture's artikel.
Lees verder voor de foto's!


 Shimmery ooglooks vindt ik altijd wel mooi!
 Fijne shampoo's van AndrĂ©lon

 Hartjes oorbellen.
 Deze BB cream van Garnier is beter dan degene die eerder was uitgebracht.
 Deze shampoo en conditioner zijn favoriet!!

 Bloemetjes oorbellen.
 Groen met glitter.

Aantal producten waar al een review van is verschenen op mijn blog.





 Glitters!!
Ik ben echt gek op glimmers!!
 Dit luchtje kocht ik laatst bij de action.
En dit is echt een exacte dupe van DKNY green apple!
DKNY kost 32 euro en dit geurtje maar rond de 2 euro.
 Fijne deo's!



 Deze oogschaduws blijven echt goed zitten.
 Laatst kocht ik op Zuidplein bij een aziatisch winkeltje een paar leuke oorbellen.
 De oorbellen die ik kocht.
 Hoe leuk, kerst oorbellen!
 Appeltjes en uiltjes oorbellen
 Ook kocht ik bij de Pipoos nog wat spulletjes om zelf oorbellen te maken.
 De spulletjes.
 Close-up van de taartjes
 Engeltjes

 De appeltjes oorbellen zijn best vrij groot, maar erg leuk.

 Foto's van mijn lipsticks en lipglosses.
 Zwarte knoop oorbellen.
Ook vrij groot en opvallend, maar ik vind deze best wel leuk.

 Mooie pigments van Catrice.
Verschillende BB creams

Reacties

  1. De oorbellen zijn echt super lief en van het Essence glitterlakje heb ik de roze variant =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingen! ik kom ook vaak op zuidplein, moest daar over stappen op de metro voor school en me stage zat er op :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?