Tag: Hoe nep ben je?


Deze tag, Hoe nep ben je, kwam ik laatst tegen en leek mij wel leuk om ook te doen op mijn blog.
Lees verder voor de tag!

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Ik heb zelf nooit cosmetische chirurgie ondergaan en zal dit ook niet doen. Ik ben tevreden met hoe ik eruit zie en zou hier niets aan willen veranderen.
Gebruik je valse wimpers?
Ik heb weleens nepwipers gebruikt en ik vind het altijd wel leuk staan bij een look voor de feestdagen bijv. Maar ik gebruik over het algemeen gewoon mascara, alleen voor feestdagen en zo gebruik ik weleens nepwimpers.
Draag je een weave of extensions?

Ik heb geen van beiden. 
Gebruik je iedere dag make-up?
Dit verschilt per keer, meestal als ik voor echt een basic look ga draag ik alleen mascara en een lippenbalsem of lichte lipstick. Natuurlijk maak ik ook wel full face looks, maar als ik daar geen zin in heb hoe ik het basic. En eigenlijk alleen zondags draag ik echt geen make-up, behalve wat lippenbalsem.
Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Ik zou dit niet doen, want wat ik ook al bij het eerste punt noemde. Ik ben tevreden over mezelf.
Kan je nog zonder make-up?
Ik kan op zich prima zonder make-up, maar ik vind het leuk om te gebruiken en er verschillende looks mee te maken.
Draag je nepnagels?
Ik draag geen nepnagels, maar wel nagellak.

Verf je je haren?
Ook verf ik mijn haar niet, ik vind dat ik een mooie haarkleur heb en vind het zonde om dat te verven. Want ik heb wel eens gehoord dat wanneer je het al een aantal keren heb geverfd, je moeilijk je eigen haarkleur terug kan krijgen (precies zoals je had voor verven).
Ga je onder de zonnebank?
Ook hier moet ik met nee antwoorden. Ik ben niet bepaald gek op de risico's van de zonnebank en ik heb dan wel een lichte huid, maar ik vind dit totaal niet erg.
Gebruik je selftanners?
Ik gebruik wel bronzers om mijn gezicht te shapen.
Heb je tattoo’s?
Tattoo's heb ik niet, maar er zijn wel tattoo's die er moi uitzien. Maar ik zou zelf geen tattoo nemen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?