Aveda Hair Looks Spring/Summer 2013

Het is nog steeds najaar/winter en best wel koud en guur buiten, maar de trends voor de lente en zomer van 2013 zijn alweer gespot.
Aveda heeft al een aantal haarlooks voor komende lente en zomer van 2013.
Nog ver weg, maar de trends zijn er al.
Inline afbeelding 1
Vooral de paardenstaart, met of zonder wafelpatroontje, zie je veel voorbij komen.
Maar ook de knot en de losse krullen zijn van de partij.

Zelf volg ik niet echt de laatste trends, maar deze vind ik er wel erg leuk uitzien.
Wat vind jij?

Reacties

  1. Nu ben ik helemaal into de knot, zo handig en snel te maken. Even al dat haar uit mijn weg. Een paardenstaart met wafelpatroon ziet er ook erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan de afbeelding niet zien, maar leuke post!
    Wil je misschien meedoen aan mijn give away?
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan de afbeelding helaas ook niet zien :(

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?