Maxfactor colour x-pert waterproof eyeliner


Eyeliner is er in verschillende soorten, van vloeibare eyeliner tot eyeliner in een potje.
Maxfactor heeft een aantal verschillende eyeliners in hun assortiment, waaronder de Maxfactor colour x-pert waterproof eyeliner.
Deze is in vier verschillende kleuren te krijgen, waarvan ik er twee heb.
Benieuwd of deze eyeliners fijn werken en ook daadwerkelijk waterproof zijn?
Lees dan snel verder!





De Maxfactor colour x-pert eyeliner heeft een lange en smalle verpakking met een lange zwarte dop.
Dit ziet er best strak uit.
En doordat deze ook smal zijn, zijn ze makkelijk op te bergen, altijd fijn.


De onderkant heeft de kleur van de eyeliner, erg handig.
Zo zie je meteen welke kleur het is.

Ik heb de kleuren:
04 Metallic Turquoise - een blauw/groenige (turquoise) kleur.
02 Metallic Anthracite - een grijze kleur.

De eyeliners hebben een vilten puntje, waarmee je heel fijn en makkelijk de eyeliner op kan brengen.
Ook kan je met de vilten 'kwastje' heel makkelijk een dun lijntje maken.
Je kan er precies mee werken, doordat het puntje flexibel is.

Hier heb ik de eyeliner net opgebracht als swatsch.
Als ze nog nat zijn glimmen zijn ze heel glimmend.
Hier kan je ook goed de shimmer zien die er in zit.

Eenmaal opgedroogd is de eyeliner semi-mat met een metallic shimmer erin.
Links Metallic Turquoise en rechts de Metallic Anthracite.
Zien er erg mooi uit.

Dit is Metallic Anthracite.
De kleur dekt goed en er is door het vilten puntje ook erg makkelijk een winged eyeliner mee te maken.
Deze wing is in 1 keer gelukt en dat is bij mij niet eerder voorgekomen met andere vloeibare eyeliners, want meestal moet ik de wing wel een paar keer over doen.
Ze zijn dan ook erg fijn in gebruik

Dit is de kleur Metallic Turquoise.
De foto is iets minder goed belicht door het slechte weer wat er was toen ik de foto maakte.
Maar het is nog redelijk te zien.
Hier heb ik een iets kleiner wing gemaakt maar lukt alsnog erg goed.
Ook deze kleur dekt erg goed en werkt fijn.
En beide kleuren zijn inderdaad waterproof en vlekken niet.

Naast deze twee kleuren is de eyeliner ook nog te koop in het zwart en paars.

Ik vind dit erg fijne eyeliners erg fijn in gebruik en zijn goed gepigmenteerd.
Zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar een fijne vloeibare eyeliner.

Prijs: 9,99 euro

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?