Mijn zelfgemaakte oorbellen


Zoals de meeste van jullie wel zullen weten, maak ik zelf oorbellen.
Ik vind dit altijd erg leuk om te doen en je hebt dan ook gelijk oorbellen die je niet in de winkel kan kopen.
Dus unieke oorbellen.
Het leek mij wel eens leuk om mijn zelfgemaakte oorbellen aan jullie te laten zien.
Lees snel verder voor mijn zelfgemaakte oorbellen!




Dit is het grootste deel van mijn zelfgemaakte oorbellen.
De oorbellen verschillen onderling ook van elkaar, het is niet zo dat ik alleen maar kraaltjes gebruik voor oorbellen.
Ik gebruik ook bedeltjes, kleine sleuteltjes, metalen ringetjes en zelfs heb ik een paar oorbellen die ik van houten stukjes heb gemaakt.

Op de volgende foto's alle oorbellen.

Lange hangers met ringetjes en een diamantje
Lange hangers met een belletje,hangertje en een muntje (maken een tingelend geluid door de belletjes, best wel leuk)
2 paar met een vogeltje
Gevlochten pareloorbellen in wit met groen
Lange hangers in blauw met paarse diamant kraaltjes

Oorbellen met duifjes
Gevlochten oorbellen in bruin, roze en oranje (herfstkleuren)
Meerkleurige kleine kraaltjes oorbellen
Sleuteloorbellen.
Taartjes oorbellen (zitten mooie glimsteentjes op)
Gevlochten ronde oorbellen in een blauwe kleur
Oorbellen van houten stukjes met een oranje, roze en bruin kraaltje


Zilver met witte roosjes
Blauwe dianmant steentjes oorbellen
Gevlochten oorbellen in roze
Engeltjes
Knoop oorbellen
Vogeltjes oorbellen
Gevlochten wit met roze parel oorbellen

Veel veren oorbellen in verschillende kleuren met kraaltjes.

Herfst bladeren oorbellen
Lange hangers met witte en roze parel kralen
Kleine hangers met zilveren en rode kralen.
Lange hangers met bruine en roze kralen.

Van mijn zelfgemaakte oorbellen zijn dit de oorbellen die ik het meeste draag en eigenlijk ook het leukste vind.
De andere vind ik ook wel leuk maar dit zijn zeg maar mijn favorieten als ik mag kiezen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee