Simply My Life gaat veranderen!!!


Goedemorgen!

Zoals jullie al konden zien, ben ik al een tijdje niet op mijn blog geweest. Niet omdat ik geen inspiratie heb of bloggen niet leuk meer vindt. Maar omdat ik wat wilde veranderen aan mijn blog.
Voorheen was het voornamelijk beauty gerelateerde artikelen die je voorbij zag komen en naderhand ook lifestyle artikelen. Nu wil ik mijn blog compleet veranderen. Niet omdat ik beauty niet leuk meer vind, dit vind ik nog steeds. Maar ik heb niet het idee dat ik er nog volop over wil bloggen. Het is niet meer zo mijn ding zeg maar. Daarom heb ik besloten om mijn blog een hobbyblog te maken. 

Dus met diy dingen, video's erover, reviews over nieuwe hobby items bij bijv. de action en nog veel meer hobby gerelateerde onderwerpen.

Ook zal ik de komende tijd de lay out en de blognaam veranderen.

Ik weet dat er veel zal veranderen, maar ik hoop ook op veel leuke samenwerkingen.

Groetjes voor nu,
Marjolein. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?