Wat vind jij het leukste aan de feestdagen?

Aangezien de feestdagen er alweer aan zitten te komen, leek het mij wel leuk om een stukje te schrijven over wat ik het leukst aan de feestdagen vindt.

Het leukste vind ik de kerst.
Natuurlijk heb je ook nog sinterklaas, maar daar doen wij thuis eigenlijk niets meer aan en vieren we ook niet meer.
En met de kerst heb je natuurlijk alle mooie versieringen en lampjes.
Dit vind ik altijd erg gezellig en ik heb dan ook altijd mijn kamer versierd met de kerst en ook een kleine kerstboom heb ik staan.


Met de kerst doen wij ook altijd aan cadeautjes.
Gezellig met z'n allen cadeautjes uitpakken en bij de kerstboom zitten.
Ook gaan wij altijd bij mijn opa en oma eten met de kerst en ik vind dat altijd erg leuk.
En lekker natuurlijk ;-)

Ook komen er in deze tijd de kerstcollecties in de winkels en deze zijn toch altijd wel de leukste LE.
Ik vind kerst eigenlijk het gezelligste feest van het jaar, samen zijn met familie.

Wat vind jij het leukst aan de feestdagen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?