Mijn favorieten van 2012

Over een dag is het jaar 2012 alweer voorbij en daarom laat ik jullie vandaag mijn favorieten van 2012 zien.
Dus de producten die echt mijn favorieten van het hele jaar zijn.
Benieuwd welke producten mijn favoriet waren in 2012?
Lees dan snel verder!




Mijn favorieten voor 2012 heb ik opgedeeld in verschillende groepen, omdat het anders niet allemaal in een keer op de foto's past.
En op deze manier kan je de producten ook veel beter zien.
Laten we beginnen, want het is best wel een hoop.
Maar ja, dit kan ook niet anders want het is immers van een jaar lang ;-)
Van alle producten die ik als favoriet heb, zit er maar een haarproduct bij.
Namelijk een donutrol waarmee je heel makkelijk een donutknot kan maken.
Deze kwam ik kort geleden tegen bij het kruidvat en ik vind het echt fijn werken.
Je maakt zo heel snel een mooie haarlook.
Meestal heb ik wanneer ik een gewone knot doe een heel ielig en klein knotje, maar met de donutrol krijg ik een mooie en grote knot.
Echt een favoriet op haargebied!

Dan een aantal gezichtsproducten qua make-up.
The oriental gold bb cream dekt erg goed en ziet er ook mooi uit.
Ook worden onzuiverheden minder door deze bb cream wat altijd fijn is natuurlijk.
En een leuk pluspunt is dat er in de dop nog een blush/liptint zit!
Als gewone foundation vind ik de catrice photo finish foundation erg fijn en mooi werken.
De eyeshadow base van essence is budgetvriendelijk en werkt ook nog eens prima.
Dan de bronzing/blush baked powder die in de eots le kerstcollectie zat.
Deze heb ik de laatste tijd erg vaak gebruikt en geeft een mooie glans aan je wangen.
Net als de Essence fantasia highlighter.
Deze heeft een lichte roze kleur en kan je dus ook prima gebruiken als lichte blush.
En wat ik ook erg fijn vind is dat de bloem in het midden eens een keer geen overspray is.

Van de gezichtsverzorgingsproducten heb ik vier favorieten.
Waaronder twee van biodermal, namelijk een reinigingsmousse en de PCLE creme.
Beide werken erg fijn en zorgen er ook echt voor dat je veel minder tot geen last heb van onzuiverheden.
De oogmake-up 2 fases van kruidvat werkt erg fijn en haalt je oogmake-up er goed af.
En is ook erg handig voor het verwijderen van lipstain!
Alleen dan moet je daarna wel goed je lippen afdoen met water.
De kneipp doucheolie ligt nog niet in de winkel maar heb ik al een tijdje in huis.
En ik vindt deze echt erg fijn en zorgt ook voor een fijne zachte huid.
En ruikt ook nog eens lekker. 
Van de lipproducten heb ik er iets meer.
De alcina supreme lipgloss is echt een erg mooie najaar/winter kleur die echt erg goed dekt.
Ik ben nog niet vaker een lipgloss in een bordeaux kleur tegen gekomen die zo goed dekt, deze is echt erg fijn.
En blijft lang zitten.
Lipbalsems zijn natuurlijk altijd fijn om je lippen mee te verzorgen en vooral de hurraw lipbalsems vind ik erg fijn.
Laten een licht vettig laagje achter en verzorgen je lippen erg goed.
Elizabeth arden 8hour creme is erg fijn voor je lippen, maar ook gewoon fijn voor schrale handen bijv.
En aan een klein beetje heb je al genoeg.
De twee lipglosses die ik erg vaak in de zomer heb gedragen zijn de L'oreal glam shine glosses in 16 pure chrome en 303 Topaz Strass.
De pure chrome lipgloss (de wit/doorzichtige met zilveren glitters) die jullie op de foto zien is al de 3e die ik heb gekocht en deze is al voor 1/3 weer op.
En het wil wel wat zeggen als dit al mijn 3e lipgloss is in deze kleur, aangezien ik bijna nooit een lipgloss helemaal opgemaakt krijg. 
Echt al tijden een favoriet van mij!
Ook heb ik nog een aantal favoriete lakjes.
Twee van essie die ik erg vaak in de zomer heb gedragen.
De 1e is geranium en de 2e lovie dovie, dit is echt een mooie roze kleur.
Dan ook nog een aantal lakjes van trind.
De eerste 2 lakjes van Trind zijn van de herfstcollectie van dit jaar en de trind nail balsam zorgt voor stevige en verzorgde nagels.
Als laatste nog een gouden glitter lakje van Pupa die erg goed dekt en erg feestelijk is.
 
Naast de lakjes natuurlijk ook nog een aantal verzorgend producten voor je nagels.
De trind nailpolish remover is echt fijn en verwijdert zelfs glitternagellak wat veel andere removers niet doen.
Ook zit er geen vervelende geur aan, maar juist een subtiele rozengeur.
De buffervijl van trind maakt je nagels mooi glad en glanzend, wat weer zorgt voor een goede egale basis voor nagellak aan te brengen.
En om je nagels in vorm te vijlen vind ik de glasvijl van herome erg fijn.
En glasvijlen gaan ook langer mee dan gewone vijlen, tenzij je een glasvijl laat vallen natuurlijk.
Als laatste nog mijn favoriete geuren.
Springtime flowers is een bloemige geur die erg lekker ruikt en perfect bij wat kouder weer past.
Lily gold is een warme geur waar je ook musk in ruikt.
Erg lekker en net als de vorige geur echt een fijne najaar/winter geur.
De geur Apl lijkt erg veel op de geur green apple van DKNY en is echt een perfecte dupe.
Ruikt erg lekker en fris naar appel.
Dan twee geuren die ik echt bij de lente en zomer vind passen, namelijk Life bij esprit en white ginger van H&M.
Beide ruiken lekker fris en zomers.
Als laatste een geur die ik echt een lekkere basic geur vind is de zwitsal geur.
Ruikt fijn en verzorgd.

Dit waren al mijn favorieten van 2012.
Best wel een hoop.

Reacties

  1. Echt leuk dat de eyeshadowbase van Essence bij je favorieten behoort, die gebruik ik namelijk ook vaak. Mooie favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?