make-up trends Lente 2013


Al zou je het nu nog niet zeggen, de lente komt er alweer aan.



Nou ja, pas over een aantal maanden, maar in de mode wereld zie je nu al veel trends verschijnen voor de Lente.
Zo ook op beauty gebied.
En daar zitten verschillende leuk trends tussen!
make-up trends 2013
Witte eyeliner is er een van.
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik van deze trend moet vinden.
Wit oogpotlood op je waterlijn om je ogen groter te laten lijken, oke.
Maar om je hele onderste ooglid ermee in te kleuren, vind ik echt maar niets


make-up trends 2013
Donkerblauwe oogschaduw is een andere kleurtrend voor de lente.
Dit vind ik eigenlijk best wel een mooie kleur blauw, alhoewel het wel een vrij donkere kleur is voor de lente.
Maar is een prima look, die ik best wel mooi vind.
make-up trends 2013
Dan een trend die ik zelf altijd erg leuk vind, voor zowel de lente als in de zomer.
Namelijk knalroze lippen, kan altijd vind ik.
Mooi in combinatie met een zwarte wing.
make-up trends 2013
Naast de enkele knalkleur op de lippen zien we dit ook terug komen in andere look, maar an met twee kleuren.
Leuk om twee kleuren te gebruiken die goed bij elkaar passen of juist twee kleuren die een contrast vormen.
Wel een stuk opvallender dan de normale variant ervan, maar nog best wel leuk.
make-up trends 2013
De laatste lente look trend is een blauw oogpotlood onder het oog aanbrengen.
Staat best fris en is een mooie kleur voor de lente, alleen ik zou het oogpotlood zelf boven mijn oog aanbrengen in plaats van eronder.
Wel een opvallende look in ieder geval.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?