Persoonlijke update

Vandaag niet mijn favorieten artikel van de maand maart, maar even een persoonlijke update.

De laatste tijd, ik weet niet of jullie het hebben gemerkt op mijn blog, ben ik hier soms wat minder vaak op mijn blog en komen er ook niet elke dag 2 artikelen meer.
Dit komt niet doordat ik geen zin meer heb om te bloggen, totaal niet.
Ik vind bloggen juist erg leuk om te doen.

Dit komt door persoonlijke omstandigheden, waardoor ik niet continu met mijn gedachten bij mijn blog kan zijn en ik er dus niet veel tijd voor heb om continu te bloggen.
Hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
De omstandigheden, ik wijd er niet te ver over uit want daarvoor is het te persoonlijk, gaan momenteel niet zo heel goed en daarom ben ik ook minder op mijn blog.

Wel zal ik, als ik even tijd heb een artikel online plaatsen, maar het kan dus ook best gaan voorkomen dat er een dag geen artikel online staat.
Wel kunnen jullie gewoon de reviews verwachten van producten die ik opgestuurd krijg en een aantal andere artikelen waar ik tussendoor even tijd voor heb weten te vinden.

Voor de pr-bedrijven:
De e-mails die ik toegestuurd krijg probeer ik zo regelmatig mogelijk te controleren en eventueel als dit nodig is ook te beantwoorden.
Pakketjes kunnen ook nog altijd opgestuurd worden, hiervan zal ik gewoon reviews schrijven zoals ik altijd doe.

Hoop dat jullie het begrijpen en alvast bedankt voor jullie begrip.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?