Picture Moment Maart

En het is alweer de laatste dag van de maand, gaat toch wel erg snel.
Maar dan is het wel al tijd voor een nieuwe picture moment.


Een tijdje terug scheen het zonnetje lekker en maakte ik deze lente achtige nail-art.
Nu is het jammer genoeg weer winter weer.

De boeddha kocht ik voor mijn moeder.
Dit is er een uit een set van 3, maar deze vond ik het leukste.

Plant met mooie bloemen.

Van mijn moeder kreeg ik de nieuwe cd van Nick & Simon.

Ook won ik nog een winactie op www.maccia.nl/KHTLI

Dit mooie oogschaduw palette had ik gewonnen.
Hier kunnen jullie binnenkort nog wel een aantal looks mee verwachten.
Ook zijn de kleuren erg goed gepigmenteerd en mooi van kleur!
Echt super en leuk dat ik de winactie won!

Aangezien het alweer bijna pasen is heb ik een paar kleine kuikentjes in mijn kamer neergezet.
Leuk in allerlei verschillende kleurtjes!

Dit is eigenlijk een servethouder en kocht ik laatst bij de AH, deze stond bij de paasspullen.
Vind het wel een leuke manier om mijn palettes op te bergen en ziet er ook leuk uit.
Wel jammer is dat er maar twee grote palettes in kunnen of zoals ik het heb gedaan 1 grote en twee wat kleinere palettes op hun zijkant.
Maar alsnog leuk!

Ik heb nu mijn oorbellen weer anders hangen.
Nu heb ik er 2 rekjes voor, deze kocht ik bij de blokker.
Zijn erg fijn en ziet er ook een stuk overzichtelijker uit.

Alleen heb ik niet genoeg plek voor mijn knopjes oorbellen.
Ik heb ook nog een klein deel in mijn sieradendoos zitten, daar op de plek waar eigenlijk ringen horen te zitten.
Maar aangezien ik bijna geen ringen heb, heb ik er de oorbellen zitten.
Misschien dat ik nog een rekje erbij koop, weet het nog niet zeker.

Vaasje met nepbloempjes.
Deze heb ik in een vaasje met badzout gezet, ziet er kleurrijk uit en ruikt ook nog eens lekker!

Dit manicure setje kocht ik bij zeeman voor 1,50 euro.
Ziet er leuk uit alleen het knippertje werkt voor geen meter, het knipt niet eens!

Tulpen!
Bij de action geweest en 9 van de 10 keer koop ik dan ook wat van de make-up.
Deze keer kocht ik 3 blushes, 2 lipglosses in huls en 2 lipglosses in een tube.


En dit zijn de swatsches.
Echt super goed gepigmenteerd en dat voor zo'n kleine prijs.

Thuis hebben we al een soort van paasboom.
Vind ik nog steeds leuk en knus.

De bloemenhangertjes zijn mini stukjes zeep en ruiken ook nog eens erg lekker.

Paasdecoraties op de raam.
De bloemen vind ik er wel leuk uitzien.

Plant met mooie bloemen op de tafel.

En daar is Wibi weer!
Hij houdt er erg van om op de foto te gaan.
En is dus ook best wel fotogeniek ;)

Ook best wel nieuwsgierig.

Paas waxinelichtjes

Ook plaatste ik een bestelling, voor het eerst bij Yves Rocher, en kocht daar onder andere deze twee lakjes
Twee erg mooie kleuren maar wel erg klein!

Ter vergelijking.
De nagellakjes zijn nog kleiner dan de nieuwe oogschaduws van Etos.
Dus ze zijn echt mini!

Ook nam ik nog een kijkje bij de kruidvat.
Er waren veel sieraden met korting en zo ook de oorbellen.
En natuurlijk kon ik het niet laten om er een paar te kopen, want elke set/paar kostte maar 2 euro!
Heb nu dus weer ruimte gebrek aan mijn oorbellen rekjes!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?