Picture Moments Mei

Het is alweer het einde van de maand en dat kan maar een ding betekenen qua artikelen op mijn blog.
De Picture Moment van Mei!
Kijk mee naar de foto's die ik in deze maand maakte.



Het was een paar dagen mooi weer en het zonnetje scheen.
En laat je dan net de mooiste foto's kunnen maken!
Deze krokussen stonden op een veldje bij mij in de buurt.
Ziet er echt zo lente achtig uit!

Overal zag je in het begin van mei bloesem aan de takken komen, zo ook aan deze struik.



Gele bloesem, wel erg geel.

Wat is de natuur toch eigenlijk mooi in de lente!

Ik ging deze maand ook nog even een kijkje nemen bij het Kruidvat.
En zo ook bij de sieraden.
Daar vond ik deze erg mooie oorbellen die eigenlijk speciaal voor moederdag waren.
Maar dat wil niet zeggen dat ik ze zelf niet ook gewoon kan dragen. ;)

Ook zag ik deze leuke strikjes en de wit/blauw gestreepte creolen hangen.
Deze 4 paar kocht ik bij Kruidvat.

Daarna ging ik ook nog even een kijkje nemen bij Zeeman.
Daar vond ik deze 2 paar voor elk €0,99.
Echt een koopje, dus kocht ik ze ook.

Hiervan zitten er behoorlijk veel bij ons in de buurt, duiven.
Zelfs iets te veel.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op dieren.
Maar wanneer er een stuk of 3 duiven continu op de veranda komen zitten en deze onder poepen vind ik ze niet meer zo leuk.
Want dat schoonmaken is niet echt een leuk werkje :(

Ook werden deze maand 2 van mijn artikelen genoemd op facebook.
1 van de mineralogie liquid nude liner.

En 1 keer van de 25fashion sieraden.

Op de markt hadden ze bij de kraam waar ze ook eieren verkopen, ganzeneieren.
Ik kocht er een omdat ik wel eens benieuwd was hoe deze zou smaken.
En ze smaken best lekker en zijn goed stevig, alleen wel erg aan de grote kant.
Uit een zo'n ei kunnen volgens bij 3 a 4 kippeneieren.

Bloemen.

En nog meer bloemen.

Eilandje bij mij in de buurt, in de vijver.

Meerkoetje.

Veel natuurfoto's met de zon in de buurt.









Bloempjes.

Deze bloesem foto vind ik zelf erg mooi.



Waarvan er ook behoorlijk veel zitten bij mijn in de buurt zijn meeuwen.

Aangezien we geen tuin hebben, probeer ik meestal altijd in de lente wat groentes te kweken in potten.
En meestal lukt dit nog ook, zo ook deze keer.
In de groene bak zit tuinkers en in de blauwe bak groeit heel langzaam bladsa.

Nog meer kweekpotten.
Links morgendauw plantjes.
Deze zijn inmiddels zo groot dat ik ze moet overzetten in een andere pot.
Ernaast kleine margrietjes in de groei.

En in een grote groene bak een mix van verschillende roze bloemen.
Groeien ook al best goed.

Alleen wil soms de temparatuur niet echt goed mee werken, waardoor niet alles echt goed wil groeien.
En daarom stond tot sinds kort ook de meeste bakken binnen vanwege het koude weer.
Nog een mooi boeket.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?