Etos Hydraterende Aftershave Balsem for men

Vandaag een soort van gastartikel.
Mijn vader heeft voor mij de vernieuwde Etos Hydraterende Aftershave Balsem for men getest.
En mijn vader wilde voor mij hier een review over maken op mijn blog, echt heel erg leuk.
Dus deze keer geen artikel wat ik heb geschreven, maar mijn vader.
Dus ik geef het woord of eigenlijk het toetsenbord aan mijn vader!


De flacon heeft een mooie vormgeving.
Het kleuren gebruik is prima basic, want de man let niet zo op de kleuren maar meer waar het product voor bedoeld is en of het goed is.


De flacon ligt goed in de hand zoals je op de foto goed kan zien.
En is hierdoor ook makkelijk in gebruik.
Het is veel beter dat de opening aan de onderkant zit, want hierdoor zakt de balsem beter naar beneden en blijft er niets bovenin zitten.
Zodat alles er bijna goed uit te krijgen is.
Informatie op de achterkant.
De punten die op de achterkant staan die belooft worden, zijn ook echt zo als het bedoeld is.
Als je na het scheren de balsem erop smeert, wordt het zacht en het bijt niet.

De dop opent makkelijk en sluit ook makkelijk.

Alleen het nadeel ervan is dat er soms balsem op de opening blijft zitten.
Bij het sluiten komt er dan een beetje balsem op de rand te zitten.

De structuur is goed, deze smeert makkelijk en goed uit.
Het is niet heel vloeibaar, maar ook niet te dik.
Als je het op je vinger hebt en je brengt het naar je gezicht toe, loopt het niet van je vinger af.
Ingredienten.

Een goede balsem met een fijne geur.
Ik hoop dat jullie de review heel leuk vonden!

Prijs: producten zijn vanaf € 3,99

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om de review te lezen die mijn vader heeft geschreven.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?