Olaz Total Effects 7 in One BB Cream


Je kon in de schappen al verschillende BB creams vinden voor de jonge huid.
Nu is deze er ook voor de oudere huid.
De Olaz Total Effects 7 in One BB Cream.
Deze zit in een luxe uitziend kartonnen verpakking, wat ik er zelf altijd wel mooi uit vind zien.


Ook staat er vrij veel informatie op de verpakking over hoe te gebruiken en de werking ervan.

Alleen een zin valt mij wel op ''kan apart of onder make-up gebruikt worden''.
Eem BB cream zou je in wezen ook op zichzelf moeten kunnen dragen zonder er nog een andere soort dekking (bijv. foundation) overheen te moeten doen.
Maar er kan ook transparante poeder met deze zin worden bedoeld.
Maar hier kom ik later op terug in deze review.

De flacon zelf is  cremekleurige met goud en zwarte details.
Ziet er erg mooi en luxe uit.
De flacon ziet er erg mooi uit om op je make-up kastje te hebben staan.

In het etiket zitten allemaal kleine olaz tekentjes, erg leuk gedaan.
In de olaz BB cream zit een deel maxfactor foundation.
Er zit dus al iets in wat dekking geeft aan de huid, zoals bij alle bb creams.
Wel is dit in de kleur medium en meestal heb ik light als kleur.
Wat ik altijd goed vind is dat er een SPF inzit.
Deze is dan wel maar SPF 15, maar er zit in ieder geval een SPF in.

De flacon heeft een apart gevormd pompje.
Apart maar werkt erg fijn.
Je kan hier precies de juiste hoeveelheid voor je gezicht mee pakken.
Wel wordt het tuitje ietwat viezig, maar dit is zo verholpen met een doekje.


De punten wat de Olaz BB cream belooft.
Deze ga ik punt voor punt af.

  1. Zelf heb ik nog niet echt last van rimpels.
    Wel merk ik dat de BB cream oneffenheden goed bedekt en ook roodheid zie je niet meer.
    Mijn moeder heeft het ook voor mij getest en ze merkte wel dat deze minder te zien zijn in het gezicht.
  2. Geeft de huid inderdaad een zachte natuurlijke glow.
  3. De BB cream maakt mijn huid zacht, maar ik en ook mijn moeder hebben niet echt gemerkt dat deze de huid verstevigt.
    Wel hydrateert deze goed.
  4. Ik merk dat mijn huid er egaler en gladder uitziet, pluspunt.
  5. Vooral op mijn neus kunnen mijn porien nogal aanwezig zijn en dat vind ik nu niet bepaald altijd even fijn om het maar zo te zeggen.
    Wanneer ik deze BB cream aanbreng merk ik dat de porien minder zichtbaar zijn, erg fijn.
  6. Dit zal denk ik pas te zien zijn wanneer je de BB cream echt een aantal weken/maanden hebt gebruikt.
  7. Klopt, zoals ik al bij een eerder punt aangaf geeft deze een mooie en natuurlijke glow aan je huid.
Dus zoals je hier al aan kan merken ben ik best wel over de bb cream te spreken!


Oei, de kleur lijkt wel erg donker voor mijn huid als je het zo ziet.
Wel ruikt deze erg lekker naar de geur van Olaz.

Oei, nog steeds donker.
Maar schrik niet, hier ben ik de bb cream nog aan het uitsmeren.
Dit gaat erg makkelijk en totaal niet stroef.
Ook trekt de cream snel in de huid in.

En combineert verbazingwekkend genoeg goed met mijn huidskleur.
Had verwacht dat de kleur uiteindelijk te donker zal zijn, maar dit is niet zo.
Voor het eerst dat ik met mijn lichte huid een medium BB cream kan hebben.
Ook kan je hier de dekking en de mooie glow zien.
Ik vind beide overigens erg mooi en goed.

Ingredienten.

Een erg fijne bb cream, die er mooi uitziet op je huid en doet wat er wordt beloofd.
Ik heb deze aan mijn moeder gegeven en ze vind deze erg fijn, want ikzelf kreeg er puistjes van.
Waarschijnlijk dat er toch iets van silicone inzit, want hier reageert mijn huid altijd op met puistjes.
Maar goed, als je er tegen kan is het een erg fijne BB cream.

Prijs: € 21,99
Naast medium is deze ook nog te koop in licht.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?