Picture Moments September

De herfst is al weer een tijdje bezig en morgen is het alweer oktober.
Dus al echt het najaar waar we weer in zitten.
Zelf vind ik dit echt heerlijk, de herfst en de winter.
Dus in deze picture moments een aantal herfstachtige foto's


Deze nail-art vond ik een tijdje geleden op de cartrice website en vond ik erg leuk om ook eens zelf na te maken.
Wel heb ik andere kleuren gebruikt, deze is meer lente achtig.
Maar voor de herfst is deze ook erg leuk met wat meer donkerder kleuren.

Veel bewolking.



Helaas heeft deze plant de temperatuur verandering niet overleefd.
Maar wel een erg mooie foto.

Kleine chrysanten plantje.

Deze topper van essence vind ik erg mooi en past over veel lakjes.

Grappig mini viskom.
Zijn geen echte, logisch natuurlijk.
Maar wanneer je het knopje op on zet gaan de visjes zwemmen.
Leuk en kost alleen maar twee batterijen.

Herfst stukje dat ik op mijn kamer heb staan.
Erg sfeervol met de kaarsjes.
Dit zijn trouwens kaarsje op een klein accuutje dat je kan opladen met een adapter.

 Herfst bladeren.

Die van deze tak zijn.
Deze kocht ik bij de Xenos en heb ik in de woonkamer opgehangen.
 Hier beginnen er net herfst blaadjes aan de bomen te komen.
Dit zijn er nu overigens al stukken meer.
Dit vind ik altijd heel mooi om te zien.

Herfststukje in de huiskamer.

Het is nog September en er liggen nu al een kruidnoten en dergelijke in de winkels.
Erg vroeg, maar wel lekker!

De AH yoghurt kruidnoten vind ik erg lekker.

Mooie regenboog.

Foto van zonsopkomst.

Erg mooie zonsopgang.
Deze maakte in na de vorige foto, maar met een andere camera instelling.

En s'avonds was daar de volle maan.

Ik hou niet van de echte sushi met rauwe vis, maar deze is erg lekker.
Dit zijn kaas rijstzoutjes in de vorm van sushi.

Deze geur wilde ik al een hele tijd maar vond ik wel duur voor €45 euro.
Dus toen deze laatst voor €19 bij het kruidvat was, besloot ik deze te kopen.
Een erg lekker geur, Guess Seductive.

Ook vond ik deze mooie ketting met panterkop bij het kruidvat.
Zitten mooie steentjes in de mooi glimmen.
Ziet er erg mooi uit en €5 vind ik er een goede prijs voor.

Herfst nagellak kleurtje met bloemen erop.

Bij de Action vond ik deze waxmelts met aardbeien geur.
Leuk dat het in een hartje is.
Ruikt er lekker, alleen in het begin erg zoet.
Bij de Action haalde ik ook dit kleine dienblad om mijn geurbrander op te zetten.
Daarvoor twee bergkristallen die ik al had.
Vind het er wel leuk uitzien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?