Picture Moments Oktober 2013

Wat is de maand Oktober toch weer erg snel voorbij gegaan.
Lijkt wel of de tijd steeds sneller voorbij gaat naar mate we naar het eind van het jaar gaan.
Maar goed, op naar de Picture Moments van Oktober.



Iemand die ook in deze Picture Moments niet kan ontbreken is Wibi. Hij is gek op op de foto gaan en gaat dan altijd mooi zitten # Ook hadden we nog visite op de veranda, in de vorm van kleine mussen, kunnen overigens ook mezen zijn hoor. Ik heb er sinds kort netjes met vogelvoer op hangen dat ik bij de Action kocht en de vogeltjes vinden het heerlijk en ik vind het een leuk gezicht.



Ik ben al wat begonnen met decoraties maken voor de kerst. Deze eland kocht ik als pakket wat nog in elkaar gezet moest worden bij de Action en vind het vrij goed gelukt voor een eerste poging. # Ook kocht ik bij de Action decoraties voor in twee smalle vazen, een steel met zilveren glitter bladen en zilveren pioenrozen. # En daar is Wibi weer! # Geprobeerd de volle maan op de foto te zetten. Ik vind een volle maan er altijd erg mooi uitzien.



Zelfs nu het al vele malen kouder is, zijn er nog steeds vliegen. Moeten die niet eens een keer gaan overwinteren!? # Mooie herfstkleuren aan de bomen # Zelf maakt ik deze halloween pompoen. Erg goed gelukt, aangezien ik dit nog nooit had gedaan. # In het donker zag het er helemaal leuk uit. Ik heb er nepkaarsen op batterij in gedaan zodat er niets in de fik kon vliegen.



Wibi had hier de pompoen maar goed in de gaten, want volgens mijn vind wibi die pompoen maar een vreemd geval. # De herfst vind ik een van de mooiste seizoenen voor natuurfoto's te maken. Daarom nog 3 stuks.



Ook mijn twitter heb ik na eeuwen weer eens een keer aangepast. Mooi in herfst design. # Waar ik mijn twitter in herfst sferen heb, komt skyradio al met kerstmuziek. Wel wat vroeg maar ik vind het wel weer gezellig al die kerstliedjes. # Wederom een herfst foto. Elk stukje natuur ziet er toch net even anders uit qua sfeer in de herfst. # En speciaal voor Halloween een foto van een kraai/raaf.



Overal zijn deze dingen weer te vinden, kan alleen even niet op de naam komen. Leuk als herfst decoratie overigens. # Nog een foto van een boom in herfst tooi # Leuk bordje dat mijn opa en oma bij de voordeur hebben hangen. # Na een hele tijd leuk het mij ook wel weer eens leuk om wat foto's te laten zien van mijn opa's aquarium.



Nog twee foto's van het aquarium. Ik vind het er altijd mooi uitzien. # Mooi contrast tussen de drie bomen. Waar de ene boom bijna helemaal kaal is heeft de andere boom donkere wijnrode bladeren en is de andere nog bijna helemaal groen. # Jammie lekkere amandelstaaf.

Dit waren weer mijn foto's van de maand.
Wat vinden jullie overigens van de manier waarop ik deze keer de foto's heb neergezet?
Beter dan de vorige keren of zeg je eerder doe mij maar zoals eerst?

Reacties

  1. Leuk zeg al die foto's! Die van het aquarium zijn grappig, het ziet er inderdaad mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?