It's My Birthday!!


Hiep Hiep Hoera!!
Vandaag is het mijn verjaardag en vier ik mijn 26e verjaardag.
Best al weer wat jaartjes als je het zo in getypte letters ziet ;)

Goh, dat het vandaag alweer 26 jaar geleden is dat ik werd geboren.
Ik ga er vandaag een leuke en vooral gezellige dag van maken.
Vooral gezien de omstandigheden die een tijdje geleden zicht hebben afgespeeld.
Hier wijk ik liever niet verder over uit, maar laat ik het zo zeggen; ik ben blij dat iedereen er bij is om samen mijn verjaardag te vieren.


Binnenkort zal ik ook foto's van mijn gekregen cadeau's laten zien en wat andere leuke verjaardagsfoto's!
Voor nu: LET'S PARTY!!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?