Picture Moments November 2013

Vandaag is het alweer tijd voor de Picture Moments van November.
En daarmee ook de op een na laatste Picture Moments van dit jaar, want morgen is het 1 december.
Kijk mee naar mijn foto's van afgelopen maand.



Bij mij in de buurt staat nu alweer een tijdje de oliebollen kraam en daar verkopen ze erg lekkere appelbollen # Voor in mijn kerstboom kocht ik deze goudkleurige schoentjes met veel glitters # Ook kocht ik er nog een aantal cupcakes voor in mijn boom bij en natuurlijk ook met glitters erop # We blijven nog even bij de glitters met dit mooie glitter lakje van NYC disco inferno



Ook mijn schermachtergrond heb ik in de kerstsferen gebracht voor de kerst # Op de veranda zat een musje op zijn gemakje uit te rusten, zag er erg schattig uit # Verder heb ik in mijn kamer nog een aantal andere decoraties neergezet voor de kerst, dit zijn kleine sneeuwpopjes met mutsjes op # Op een kaarsenplateau heb ik een kerstpopje neergezet met kaarsjes en sterretjes erom heen



Hier heb ik de glitter schoentjes op mijn kastje staan bij mijn oorbellen rekjes, maar inmiddels hangen deze in mijn kerstboom # Jammie, vers van de bakker # Bij mij in de buurt vliegen ook deze grote parkieten rond, wat er leuk uitziet en soms komen ze zelfs op de veranda zitten # Laatst had ik popcorn gepoft en toen kwam ik de popcorn tegen, lijken wel hersentjes ;)



Mini kerstboom op batterij, die eigenlijk in een kerstdorp hoort # Nog een schattige foto van het musje # Jammie, vers gepofte popcorn # Bij Yves Rocher had ik een cadeau bestelt voor mijn moeder voor de kerst en toen bestelde ik ook dit lakje uit de kerstcollectie voor mijn eigen mee.



Weer een andere kerstachtergrond, hier wissel ik vaak mee # Erg lekker en gezond, dit kokos water # Op het moment heb ik redelijk wat reviews in de voorbereiding staan # Rond deze tijd van het jaar vindt ik het altijd gezellig om kaarsjes te branden



Dit leuke weckpotje met mini koekjes erin is de hanger van een ketting die ik een tijdje terug bij de claire's kocht, super schattig # Waxine houder die sterren en de maan laat zien wanneer je er een kaarsje in brandt #
Knus met een kaarsje # Dit notitieboek kocht ik laatst bij de boekhandel. Hier ben ik van plan de komende tijd gedichten in te schrijven en er een manuscript van te maken. Want ik ben van plan om volgend jaar een gedichtenbundel uit te gaan brengen als boek. Hopen dat het gaat lukken.



Ook kocht ik voor het nieuwe jaar alvast een nieuwe agenda # Daar is Wibi weer # In de winkel zijn naast sinterklaas snoep nu ook alweer kerstkoekjes te vinden # WIBI !!



Vrolijke vlaggetjes # De amaryllis komt inmiddels uit en heeft erg mooie, maar wel erg grote, bloemen # Zo ziet mijn kerstboom eruit dit jaar. Vooral veel glitters en kleur. Binnenkort komt er een artikel met kerstfoto's # Dit kerstkaboutertje vond mijn moeder nog in een doos. Deze heb ik eens een keer van mijn moeder gekregen toen ik iets meer dan een jaar oud was. Dus dit kaboutertje is in totaal al 25 jaar oud!

Dit waren alweer mijn foto's van November.
Op naar de kerstfoto's en de feestdagen, zeg ik maar zou.
Want deze komen er alweer spoedig aan!



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?