Even geen artikelen op Live, Life and Dream

Hoi allemaal,

Ik wilde jullie even vertellen dat er de komende tijd geen nieuwe artikelen meer zullen komen op mijn blog.
Wel heb ik nog een aantal artikelen ingepland staan die nog wel gewoon zullen verschijnen.

Wees niet ongerust, ik stop NIET met bloggen.
Daar vindt ik het veel te leuk voor.
Ik kan alleen namelijk een tijd niet op internet.
Dit wegens technische omstandigheden met mijn computer.

Ik vindt dit zelf heel jammer en ik hoop dat het snel is opgelost en ik snel weer kan bloggen.
Maar voor zo als het er nu uitziet, zal ik pas weer eind Januari 2014 kunnen bloggen.

Zit niet echt mee dit jaar, gaat eerst mijn camera kapot en vervolgens kan ik om technische redenen niet meer op mijn internet.
Dit bericht typ ik dan ook vanuit een internetcafe, zodat jullie er toch vanaf weten.

Voor de pr-bedrijven.
Er kunnen mij gewoon producten worden toegestuurd voor een review.
Deze zullen dan wel pas uit januari, begin februari op mijn blog verschijnen.
De producten die ik momenteel aan het reveiwen ben en mij al zijn toegestuurd, zullen ook gewoon gereviewd worden.
Alleen dan ook pas in eind januari, begin februari.
Dit omdat ik geen beschikking heb tot een andere goede computer met beveiligde internet verbinding en waar ik ook foto's en filmpjes kan uplouden.

Tot voor nu komen er nog een aantal artikelen.
Na die tijd kunnen jullie nog de oude artikelen op mijn blog terug lezen.

Hoop dat ik snel weer kan bloggen.
Zodra ik weer op mijn internet kan laat ik het jullie zeker weten!!

Alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!

Groetjes,
Marjolein

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?