Feestelijke accesoires voor oud & nieuw 2013/2014

Vandaag is het over drie dagen alweer oudejaarsavond.
Voor oudejaarsavond heb je misschien al je outfit uitgekozen, ik in ieder geval wel.
En om mijn outfit helemaal af te maken, draag ik er ook altijd wat leuke accessoires bij.
Want met accessoires is je outfit compleet.
Om jullie wat inspiratie te geven voor feestelijke accessoires laat ik jullie er een aantal zien.


Zelf vindt ik voor een feestje sieraden en accessoires met glimmende details, zoals strass steentjes erin, altijd erg mooi staan.
Deze oorbellen kocht ik een hele tijd terug bij het Kruidvat, dus ik weet niet zeker of deze er nog zullen zijn.
Wel zag ik, toen ik laatst bij het Kruidvat was, dat er veel setjes hingen speciaal voor de feestdagen.
Dus een ketting met bijpassende oorbellen.
Er was veel keus dus misschien dat hier iets voor je tussen zit.

Het eerste paar oorbellen zijn rondjes van groot naar klein met daarin een hangend strass steentje.
Het tweede paar heeft bovenaan een paars strass steentje en aan de drie lange sliertjes hangt ook bij elk een steentje.
En het laatste paar heeft een soort dunne ovale vorm met onder een groot kristal.

Alle drie de oorbellen paren zijn vrij simpel, maar worden door de steentjes net iets feestelijker.
Niet te opvallend, maar toch netjes en mooi.

Heb je geen oorgaatjes of draag je niet zo vaak oorbellen dan kan je natuurlijk ook kiezen voor een mooie ketting.
Ook hier koos ik voor veel glim en glans.

De eerste ketting is een nep muntketting met op de munt zelf een hart in strass steentjes en dezelfde steentjes ook op de rand.
Veel geglim dus en deze was ooit te koop bij het Kruidvat.
De tweede ketting is iets minder opvallend, maar een stuk mooier en meer meisjesachtig.
Dit door de goudkleur en de letters ''love'', met op de o strass steentjes en het kleine roze roosje aan de ketting.
Zelf vindt ik dit een van de mooiste kettingen die ik in mijn stash heb en deze kocht ik bij de Claire's.
Deze zal je zeker nog kunnen vinden in de winkel.
Als laatste ketting een zilverkleurige met strass en neppareltjes.
Veel netter en chiquer dan de vorige kettingen.
Deze kocht ik bij Zeeman en is ook gelijk de goedkoopste voor maar €1.

Ook haaraccessoires kunnen een look helemaal af maken.
Boven in een lange speld die je naast een knot in je haar kan doen met shimmer erin.
Deze is van zenner.
Het kleine klip speldje met de strass steentjes komt bij de zeeman vandaan en is leuk om als simpel extraatje in je haar te doen wanneer je het hebt opgestoken.
Onder een knot kan je ook leuk de schuifspeldjes of het metalen strikje doen.
Beide zijn van zenner en hebben mooie strass.
Hou je het simpeler en ga je voor een paardenstaart dan kan je kiezen voor deze soort van klip die je aan de bovenkant van je paardenstaart kan doen.

Zoals je ziet keuze te over aan de accessoires.
En het hoeft heus niet duur te zijn!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?