Picture Moments Januari 2014



Eindelijk weer eens tijd voor een picture moments.
Vorige jaar December kon ik helaas geen picture moments maken, daarom heb ik deze keer nog een aantal foto's van December erbij gedaan.

Eerst nog een aantal foto's van December. ( deze zijn ook nog met mijn mobiel gemaakt)

Bij de vijver zitten sinds kort deze ganzen. Wel heb ik deze foto van een afstandje genomen, want wanneer je te dicht bij kom maken ze een kabaal van jewelste # Deze tijgernootjes vindt ik toch wel het lekkerst.


Deze lakjes kocht ik bij intertoys, want ik was wel benieuwd of er inderdaad een geur aan zou zitten. Nu zit er een heel lichte fruitgeur aan die snel verdwijnt. Wel jammer, maar het zijn mooie kleurtjes.


Een lekker kopje thee samen met mijn moeder met een appelbeignet erbij. # de thee is overigens een chocolade met munt thee, smaakt heel apart.

Dan door naar de foto's van Januari ( en gemaakt met mijn goede camera)

Daar is Wibi weer, kan niet missen! # Het lekkerste fruit vindt ik mango, ook in de winter.


Mooie roze tulpen # voor het eerst sinds hele tijd maakte ik weer eens een french manicure.


Van mijn moeder kreeg ik van yves rocher een lipstick en een oogpotlood. # De lipstick wilde ik al een hele tijd erg graag en vindt ik ook een prachtige roze kleur, deze heet rose sorbet.


Mijn oorbellen rekjes puilen een beetje uit en het is maar eens tijd dat ik uit ga zoeken welke oorbellen ik nooit draag en ik eventueel in een blogsale kan gaan verkopen, ze zijn immer nooit gedragen. # Erg lekker zoet appelgeurtje dat ik laatst bij de wibra kocht. Ziet er ook nog eens leuk uit.


Mooie zonsopkomst # Ik kocht bij de action een aantal dingetjes voor in mijn kamer, waaronder deze windgong. Is eigenlijk voor in de tuin, maar kan hier ook goed.


Leuke paashaas. Misschien al wel wat vroeg maar vindt ik totaal niet erg. # Ook de felle neon kaarsjes kocht ik bij de action. Lekker wat kleur in mijn kamer.


Paasspulletjes op mijn vensterbank en aan mijn vitrage gordijn. # Ook AH heeft alweer paasspulletjes, waaronder de lekkere snoep kipjes.


Aantal dingen die ik kocht bij het kruidvat. De nagelstickers gingen uit het assortiment en kosten nog maar 70 cent. Ook kocht ik een nail-art penseel en de roze lipstick uit de catrice celtica collectie. # Van mijn moeder kreeg ik deze mooie shimmer poeder, ook uit de catrice celtica collectie. De verpakking en de poeder alleen al zien er mooi uit, maar de shimmer is ook nog eens erg mooi. En verdient zeker een ereplaatsje in mijn stash.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?