10 dingen die je nog (waarschijnlijk) niet van mij wist.




Ik heb al vaak Tags gedaan, waarin een soortement van persoonlijke vragen staan.
Deze vindt ik altijd leuk om te doen, zodat jullie mij toch weer wat beter leren kennen.
Vandaag vertel ik in dit artikel 10 dingen over mijzelf die jullie (waarschijnlijk) nog niet van mij wisten.








Tien dingen die jullie nog niet van mij wisten.

  1. Ik ben gek van kaas, al van kleins af aan. Ik lust dan ook vrijwel alle soorten kaas. Alleen van blauwader kaas moet ik niks weten. Deze kaas is de enigste die ik niet lust. Ik heb deze wel eens gegeten, maar het blauwige wat ertussen zit voelt erg harig aan in je mond. Nee, niet lekker. Trouwens dat blauwe is ook een soort schimmel, jakkes!
  2. Mijn beautystash en mijn nagellakstash zijn beide heel ordelijk en overzichtelijk. Ik kan er totaal niet tegen als dit een rommel is. Maar wat nu juist het vreemde is is dat mijn bureau weleens een zooitje is en ik hier niet eens zoveel last van heb. Al ruim ik deze wel regelmatig op.
  3. Thuis loop ik het liefst op blote voeten. Dit vindt ik veel fijner dan met sokken of pantoffels aan. Alleen als ik het echt koud heb wil ik nog weleens een paar huissokken aandoen, maar dit is echt zelden.
  4. Mijn favoriete dieren zijn wolven. Ik vindt deze dieren erg mooi en interessant.
  5. Duits is niet mijn sterkste taal. Ik kan deze wel redelijk schrijven, lezen en ook wat spreken. Ik heb alleen moeite de taal te verstaan. Het Duits dat bij de grens met Nederland wordt gesproken versta ik nog wel, maar ga je verder Duitsland in dan vindt ik het verstaan wel lastiger worden.
  6. Mijn favoriete zomerdrankje is citroenlimonade. En dan nog hoe zuurder deze is hoe lekkerder ik die vindt. Nu houdt ik toch niet zo van zoete limonades.

  7. Ik rook niet en drink ook geen alcohol. Nog nooit gedaan en zal ik ook niet gaan doen. Roken vindt ik vaak stinken en geef maar maar een glas citroenlimonade of een andere limonade soort dan alcohol. Ook veel gezonder voor je lever.
  8. Waar de een nagelbijt bij stress, heb ik dit met de velletjes bij mijn nagelriemen. Misschien dat jullie dit weleens is opgevallen bij nagellak swatsches. Tegenwoordig is het wel een stuk minder dan voorheen en probeer ik zo min mogelijk aan eventuele velletjes te komen. Nu ik ze ook regelmatig insmeer met nagelriem olie zijn bijna alle velletjes weg.
  9. Ik lust vrijwel alle groente, alleen ben ik niet gek op spruitjes en bieten. Dit vindt ik de minst lekker groente. En uien en prei eet ik niet omdat ik hier migraine hoofdpijn van krijg.
  10. Chocolade vindt ik echt super lekker en dan vooral melk of wit. Alleen kan ik hier niet goed tegen. Vaak krijg ik er uitslag van en als ik echt pech heb hoofdpijn die veel weg heeft van migraine. 




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?