Schwarzkopf Essence Ultime shampoo & conditioner

Schwarzkopf heeft een nieuwe lijn haarverzorging die in samenwerking is gemaakt met Claudia Schiffer.
Namelijk Essence Ultime.
Deze is inmiddels al weer een tijdje te koop bij o.a het Kruidvat.
Binnen deze lijn zijn er twee verschillende soorten, de Omega repair producten en de Diamond color producten voor gekleurd haar.



Zelf heb ik de shampoo en de conditioner van de Omega Repair lijn.
Deze hebben een wit met goudkleurige verpakking, wat er mooi uitziet.

Deze lijn is bedoeld voor haarherstel en werkt tegen gespleten haarpunten.
Dus kort gezegd een shampoo tegen beschadigd haar.

De shampoo heeft een witte verpakking met een brede gouden band onderaan.
Hierdoor kan je deze makkelijk onderscheiden van de conditioner.

De shampoo bevat een combinatie van parel extracten, Panthenol, proteïne en keratine.
De geur is een vrij warme geur, die mij in de verte aan een lichte kokosgeur doet denken.
Meestal hou ik daar niet zo van, maar hier ruik je het niet zo sterk.
Opzich best een fijne geur, een beetje als een luxe kappersmerk.

Ingredientenlijst.
Ook zitten er wat voedende olien in.
Hierdoor wordt je haar extra verzorgd.
De shampoo vindt ik erg fijn werken.
Is goed door het haar te verdelen en heeft een glanzende parelglans.
Wanneer mijn haar droog is voelt dit zacht aan en ziet mijn haar er erg glanzend uit.

Prijs: € 4,99

De conditioner zit in een soortgelijke verpakking, alleen heeft deze in plaats van een goudkleurig vlak twee gouden strepen.

Ook de conditioner bevat, net als de shampoo een combinatie van parel extracten, Panthenol, proteïne en keratine.
De conditioner sluit goed aan bij de shampoo, ook qua geur.
Wel heeft de conditioner een dikker substantie dan de shampoo.
Maar ook deze is goed te verdelen in je haar.
Wel duurt het iets langer met uitspoelen.
Na gebruik voelt mijn haar zijdezacht aan.

Ingrediëntenlijst.

Prijs: €4,99

Beide producten zijn erg fijn in gebruik en werken erg goed.
Ze maken mijn haar mooi zacht en glanzend.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?