Stash - Liquid sand lakjes stash


Vandaag het tweede deel van mijn nagellakstash.
Deze keer mijn liquid sand lakjes.
Ik heb hier ook een aantal dekkende glitterlakken tussen zitten, omdat deze qua structuur erg lijken op liquid sand lakjes.
Deze bewaar ik tot op heden in dit witte bakje, maar ik ben van plan om binnen kort de boel wat aan te passen.
Maar daar later meer over als ik dat klaar heb.


Als eerste mijn rimmel liquid sand lakjes.
Bovenste rij van de Space dust collectie en daaronder een aantal van de sweetie crush collectie.

Dit zijn verschillende merken waar ik er net een of twee van heb.
Het eerst lakje hoort nog bij de rimmel sweetie crushed collectie.
Dan twee lakjes van de essence en een 3d glitter lakjes, ook van essence, die erg veel weg heeft van een liquid sand lakje.
Rechts een O.P.I lakje uit de Minnie Mousse collectie.
Een dekkend glitterlakje van L'oreal, een mini van de yves rocher kerstcollectie van vorig jaar.
Dan nog een frosted sand lakje van Gosh en als laatst een dekkend goud lakje van Pupa.

Dit bakje valt opzich reuze mee in vergelijking met wat ik vorige keer liet zien.
In totaal zitten er 17 lakjes in dit bakje.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?