Stash - nagellakstash rood/oranje/peachy



Waar jullie gisteren mijn Trind lakjes konden zien in een artikel, is het vandaag de beurt aan de tweede lade van mijn helmer kastje.
Hierin zitten mijn rode, oranje en peachy lakjes.





In deze lade lijken maar weinig lakken te zitten, omdat ik niet zo gek ben op rood.
Voor nail-art vindt ik het wel een goede kleur maar niet om als enkele kleur te dragen.
Maar toch heb ik meer rood dan ik verwachte, eerlijk gezegd.
Zelf vindt ik vooral donkerrood en bordeaux het mooist.

Lakjes van de Hema.
De laatste lak is een holografische die erg mooi is.


Lakjes van de action.
Ook erg handig voor nail-art.


Twee lakjes van W.I.C by Herome.


Aantal essence lakjes.
Zoals je wel al gemerkt hebt waarschijnlijk, heb ik vrij veel nagellak uit LE.


Twee lakjes van Gosh.


En wat random lakjes waar ik er 1 van heb in deze lade.
Bovenste rij: Alcina, MaxFactor Infinity, W7 glitter rood, Maybelline, La Femme en MaxFactor.
Onderste rij: Essie, H&M, This is it van Intertoys, wibra lakje, NYC en onbekend merk.


Twee lakjes van Sally hansen.


Rimmel lakjes.


Saffron lakjes.
Deze waren een tijdje terug als setje te koop bij Action.


En als laatste mijn Catrice lakjes.

Zozo, dat waren er best wel weer wat.
Wat vindt jij eigenlijk van rode nagellak, mooi of toch maar niets?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?