Vreemdste en raarste blog momenten

Bloggen.
Dit vindt ik echt super leuk om te doen en vaak is het ook leuk en gezellig op mijn blog, alleen soms heb je van die moment dat je vreemde en rare dingen meemaakt op je blog.
Vandaag deel ik een aantal van de vreemdste en raarste blog momenten van mijn blog.

Nou, ook niet echt altijd even veel.


Laat ik beginnen met het mailcontact.
Zo heb ik op mijn blog een knop om contact op te nemen en dit gebeurt ook regelmatig als iemand een vraag heeft.
Prima en juist leuk, ik help graag als dit mogelijk is.
Maar soms kunnen mails ook ver gaan, een paar voorbeelden die ik een keer kreeg.
  • Zo had ik helemaal in het begin van mijn blog een artikel gemaakt over statisch haar. Hier had ik een afbeelding bij gedaan van google en er bronvermelding bij geplaatst. Dit was een foto van een meisje met statisch haar, een leuke afbeelding overigens. Ik had hier ook toestemming voor om deze afbeelding te gebruiken. Krijg ik ineens een paar maanden later een boze mail van een vrouw die de moeder van dit meisje blijkt te zijn. Ik moest onmiddelijk de foto verwijderen anders zou ze drastische stappen gaan ondernemen en ze wist niet hoe ik aan de foto kwam en wat ik er mee deed. Mijn mond viel echt open van die mail, ik werd gewoon letterlijk digitaal beledigd en zowat aangevallen. Ik zal maar niet letterlijk zeggen wat er in deze mail stond, want erg netjes was het niet. Laten we het daar maar op houden. Ik heb toen terug gemaild dat ik toestemming had gekregen, notabene van haarzelf!, om de foto te gebruiken in een artikel, ik ook de bron erbij had vermeld en ik niets verkeerd deed ermee en de foto legaal had gekregen. Maar omdat ze zo'n ophef maakte ik de foto wel zou verwijderen, maar dat ik dan verder geen last meer van haar wilde hebben en ze maar eerst goed na moest denken voor ze een foto wilde delen op internet. Ik heb nooit meer wat van haar gehoord, gelukkig maar. Wat een naar mens, bah.
  • Of ik kreeg een mail van iemand met een webshop die samenwerkte met bekende tv programma's en of ze op mijn blog mocht adverteren voor haar webshop. Natuurlijk mocht dit, maar dan wel tegen een betaling. Want gratis reclame, daar begin ik niet aan en al helemaal niet als je zelf betaald krijgt door bekende tv programma's. Toen ik de informatie met de kosten mailde, kreeg ik te horen dat ze ervan afzag omdat diegene hoopte op gratis reclame. WAT?! Het ging dus niet door, want ik ga hier dus niet mee in zee.
  • Zo heb ik ook een keer iemand gehad die elke keer mailcontact met mij opnam en mijn informatie vroeg over het maken van een blog. Oke, hier wil ik best bij helpen, maar naderhand kwam diegene ook met de vraag of ik haar artikelen kon sturen zodat zij deze op haar blog kon plaatsen en dan doen of zij die had geschreven en of ik dit goed vond.Ik had echt zoiets van ''wat gebeurt hier?!''.Kijk, ik wil best iemand helpen met informatie over hoe je het beste een blog kan maken, voor zover ik daar bij kan helpen met vragen beantwoorden.Maar iemand mijn artikelen toesturen en diegene dan laten doen of zij ze heeft geschreven gaat mij echt veel te ver.Dit ga ik dus echt nooit of te nimmer doen, als je toch een blog wil hebben moet je deze ook zelf kunnen doen en niet vragen een ander het werk voor je op te knappen.Ik heb haar toen een vriendelijke mail gestuurd waarin ik zei dat ik dit nooit ga doen.Ik heb toe ook het mail contact verbroken, want dit ging mij toch te ver.Een beetje van mij willen profiteren gaat er bij mij niet door.
Dit waren alleen nog de vreemdste dingen via de mail, maar ook op mijn blog en youtube heb ik al vaak wat te horen gekregen.
  • Iets dat op youtube echt vaak wordt gezegd en wat onderhand mij echt begint te vervelen en irriteren zijn de comments over mijn stem. Zo krijg ik reacties als ''wat heb je een vreemde stem'', ''meest afschuwelijke stem ever'', ''hoe kom je aan die vreemde stem'', ''wat praat jij toch raar'' en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik heb nu eenmaal maar een stem en daar zullen ze het mee moeten doen in mijn filmpjes. Nu was de microfoon in mijn oude camera niet echt goed te noemen en is de microfoon in mijn nieuwe camera stukken beter. Maar ik krijg dit echt al van het begin geregeld te horen. Irritant en behoorlijk vervelend. Dus voor de mensen die dit zeggen, Stop er mee!! Het is zelfs al eens zo geweest dat iemand mij zo erg begon te beledigen dat ik deze heb gebannen.
  • Over dit punt heb ik al eens wat geschreven en wijdt ik ook niet te ver over uit. Ik heb het dan over de reacties op mijn blog waar in staat dat ik artikelen pik en jat van andere bloggers. Nu zijn er zoveel beautyblogs dat artikelen nu eenmaal op elkaar lijken en veel bloggers dezelfde producten krijgen. Valt nu eenmaal niets aan te doen. Ik heb hier wel eens heel boos een artikel over geschreven waarin ik deze leugen uit de wereld heb geholpen.
Wat een lap tekst is dit geworden, maar er zijn dan ook best wat vreemde en rare dingen op mijn blog gebeurd. Maar naast al deze misère zijn er genoeg en super veel leuke momenten en ook reacties van mijn volgers en bezoekers. Echt top! Want dat maakt bloggen juist leuk.

Reacties

  1. meh wat raar dat je zulke reacties krijg! :/ probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken.. ik heb ook wel een paar keer minder leuke opmerkingen gehad mja het hoort erbij helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb gelukkig behalve wat jaloerse dingen nog nooit zulke rare dingen meegemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?