Drie nieuwe Andrélon Pink Collection producten

Andrélon had al een tijdje de Pink Collection in het assortiment.
Producten die allemaal een roze verpakking hebben.
Maar sinds kort zijn er drie nieuwe Pink Collection producten aan deze lijn toegevoegd.
Een beach spray, een heat protection spray en een föhnspray.

Vorig jaar had ik ook al eens geschreven over de andere vier producten uit de Pink Collection lijn.
Er zijn nu drie nieuwe producten bijgekomen die dezelfde roze vormgeving hebben.
Ook kosten deze, net als de andere producten uit deze lijn, €4,99.
Een prima prijs voor haarverzorging en styling producten.

Andrélon Heat Protect Spray
Een product dat een echte musthave is als je je haar föhnt, krult of stylt is een heat protection spray.
Hiermee bescherm je je haar tegen de hitte van het apparaat en beschadigt je haar niet.
Ook zorgt het ervoor dat je haar gladder is waardoor je het makkelijker en sneller kan stylen.

De spray beschermt je haar tot 230 graden.
Zelf zet ik een krultang altijd op de 210 graden, dus met deze spray is mijn haar goed beschermt.
En ook erg fijn dat de spray tegen zoveel aan warmte beschermt.
Op de achterzijde staat informatie over hoe je de spray moet gebruiken.
Het is de bedoeling dat je de spray aanbrengt op handdoekdroog haar en gelijkmatig over je haar sprayt.

De spray heeft een soort spray kop met een hendeltje.
Dit werkt echt erg makkelijk en fijn.
Ook heeft de spray een fijne mist, waardoor je deze goed over je haar kan verdelen.
Daarnaast heeft de spray ook een lock knop, waardoor je deze op ''slot'' kan zetten wanneer je deze niet gebruikt.
Handig wanneer je deze meeneemt op reis bijv.

De geur is fris en valt het meest te omschrijven als een echte kappersgeur.
Erg fijn.

Andrélon Get The Volume Föhnspray 
Het tweede product is een föhnspray die voor volume zorgt.
Zelf vindt ik het altijd mooi dat wanneer ik mijn haar fohn het naderhand een mooi volume heeft.
Deze spray zit in een gewone basic sprayflacon.
Deze spray heeft een iets hardere spray, wat ik iets minder fijn vindt.
Maar als je deze verder van je haar vandaan houdt valt het nog prima te doen.
En op deze manier kan je het ook beter door je haar verdelen.

Wat ook handig is is dat er in deze föhnspray ook een heat protection zit.
Hierdoor hoef je niet nog een apart product ervoor te gebruiken.
De bedoeling is dat je deze spray aanbrengt op handdoekdroog haar en vooral goed aanbrengt boven op je hoofd.
Daarna kan je gewoon föhnen zoals je altijd doet, maar zelf vindt ik het fijner om een föhnborstel te gebruiken waardoor je nog wat extra volume erbij krijgt.
Werkt erg goed voor volume in je haar te creëren.

De geur is iets minder fris qua geur dan bij de heat protection spray, maar komt er erg bij in de buurt.

Andrélon Go For Texture Beach Spray
Voor een trendy beach look, kan je deze beach spray gebruiken.
Hiermee maak je in een handomdraai een beachy look, alsof je net van het strand afkomt.

De spray flacon heeft een fijne mist, wat ik het fijnste vindt werken.
De bedoeling van beach spray is dat je hiermee je haar warrig kan maken, alsof je net van het strand komt.
Maar je kan deze ook gebruiken als je wat extra hold wil hebben, wanneer je je haar opsteekt.
Erg handig en fijn voor wanneer ik een donutknot maak!

Spray het op handdoekdroog haar en föhn je haar.
Breng het daarna met je handen in model, door het als het ware te ´kneden´ in je haar.
Hierdoor ontstaat het beachy effect.

Van alle drie de producten vindt ik deze geur toch wel het fijnst.
Een frisse geur die naar de zee ruikt met een vleugje citroen.


Alle drie de producten werken erg fijn en zijn super fijn in gebruik.
De producten kosten allemaal €4,99.

Mocht je nog meer informatie willen over de Andrélon Pink Collection Producten, neem dan een kijkje op http://www.andrelon.nl/pink-collection/.
Hier kan je ook verschillende styling tips vinden.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

  1. Alledrie de producten lijken me erg handig en vooral omdat het sprays zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier zo onwijs benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?