Ideeën & tips voor het komende WK!



Over niet al te lange tijd begint het WK weer.
Zelf heb ik eerlijk gezegd niet veel met voetbal, hoewel ik alles eromheen wel leuk vindt.
Zoals de accessoires, nail-arts e.d.
En dus leek het mij wel leuk om een paar ideeën en tips te delen voor het komende WK!





Je kan als je dit leuk vindt, geheel in het oranje gaan.
Zelf vindt ik dit al snel te veel van het goede en kies ik daarom liever voor oranje details.
Hieronder een paar van mijn ideeën.


Slippers draag ik zowat de hele zomer of wanneer het rond de 20 graden en zonnig is.
Tijdens het WK is het dan leuk om je outfit op te vrolijken met oranje slipper, of in dit geval oranje met rood, wit en blauw.
Slippers zijn te koop bij het kruidvat voor €1,99.

Ook leuk, maar wel opvallender is dit mini oranje hoedje met strik.
Zeker leuk als extraatje.
Bij de Action is nu een heel oranje schap.
Dit hoedje kostte €0,79.

Wat ik zelf heel leuk vindt zijn de sieraden die je nu kan vinden in de winkels.
Niet oranje maar wel een voetbal.
De ketting is vrij lang en heeft een kleine 3d voetbal eraan hangen.
Bijpassend heb ik oorbellen met zo'n zelfde voetbal.
Beide komen bij het Kruidvat vandaan.
Ketting € 5,95
Oorbellen €3,95

Of je kiest juist wel voor oranje sieraden.
Twee paar oorbellen helemaal in oranje stijl.
De ronde oranje oorbellen met de hartjes erop komen bij het kruidvat vandaan en kostte €2,95.
Ook erg leuk zijn de oranje kroontje, van de Action, voor €0,79.

En natuurlijk kunnen ook de nail-art dingen niet achterwege blijven.
Zoals deze WK stickers van Essence.
€1,39 per vel.

Bij AH zijn nu de oranje/WK hamsters te vinden.
Grappige kleine hamster figuurtjes waar je erg leuk mee kan decoreren.
Het kleedje dat hier op tafel ligt is eigenlijk een sjaaltje.
Dus naast dat je er je huis/kamer mee kan decoreren is deze ook te dragen als sjaal, bandana of haarband.

De hamsters zijn er ook in groot formaat.
Wel een verschil als je het zo ziet met de kleine (gratis) hamsters.

Erg leuk deze kleine hamsters.
Ook leuk om aan je tas te hangen!

Heb jij al wat oranje accesoires gekocht? Doe jij veel aan het WK, met versieren e.d.?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?