Picture Moments Juni '14

Het lijkt wel of de maanden steeds sneller omvliegen.
Vandaag is het alweer de laatste dag van Juni.
En dus weer tijd voor het Picture Moments artikel.
Kijk mee naar mijn foto's van Juni!




Ik had al een ikea helmer staan en laatst kocht ik er twee rode bij. Vindt deze erg handig in gebruik en ze nemen niet veel ruimte in. Mijn vader hielp mij met de kastjes in elkaar zetten.


Laatst ging ik toch overstag en kocht ik een statement ketting. Hoewel ik eerst nooit zo van deze trend was, vindt ik het nu stiekem toch wel leuk. Alleen zijn ze wel wat aan de zware kant, de kettingen. Maar wel leuk. # Foto van mijn tuintje op de veranda.


Close-up van de bloemen in de handbakken # In deze bak heb ik sinds kort klaprozen gezaaid en ze komen al aardig goed uit.


Close-up van de bloemen. # In mijn kruidenbak groeit alles goed, vooral wanneer het weer wat warmer is en de zon volop schijnt kan je het haast per dag zien groeien.


Mijn bieslook heb ik overgezet in een pot. # Mijn bonenplant die inmiddels al veel grote bonen eraan heeft hangen en mijn aardbeienplant. Deze laatste heeft het helaas niet overleeft, want die kwam onder de bladluis te zitten.


Bij de Action kocht ik grote stoffen rozen, waarmee ik deze krans maakte voor aan de deur. Vindt de kleuren mooi bij elkaar passen en ziet er leuk uit.


In Juni was het een aantal dagen vrij zonnig weer en af en toe ook wel iets te warm, maarja het is eenmaal zomer.


En in deze maand was ook mijn Opa jarig en werd 82! Drie hoeraatjes!!! Ik maakte zelf deze kwarktaart, die overigens erg lekker was.


Stuk van de kwarktaart # Altijd leuk als je zelf een naam hebt die gelijk ook een kruid is. Zo kwam ik laatst dit zakje tegen met Marjolein erop, erg leuk.


Bij het flat waar ik woon hebben ze een noodlift geplaatst, omdat ze de vaste lift aan het repareren e.d zijn.
Hier waren ze de lift net aan het plaatsen. De lift staat er nu net een week, maar maakt een herrie of je in een blender bent gevallen als je erin staat.


Toen ik op mijn mobiel de foto's aan het opzoeken was, kwam ik dit tegen bij een foto. De datum staat op 5 jan. 1980. Knap dat ik toen deze foto heb kunnen maken, want toen was ik nog niet eens geboren en was de mobiel er ook nog niet. Weet niet hoe dit kan, waarschijnlijk een fout in mijn mobiel, maar wel grappig. # Kersen vindt ik erg lekker en ik kwam toevallig deze tweeling kers tegen.


En daar is weer eens een foto van Wibi. # Bij de AH hadden ze WK hamsters en bij mij thuis is er een ware mini hamster invasie ;)

Ook twee grote hamsters aan de kast en nog een aantal kleintjes aan mijn kamerdeur.

Dit waren mijn foto's voor de maand Juni.
Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?