Doorgaan naar hoofdcontent

Wibi's Praatjes - Iew! Beestjes!

Hoi hoi allemaal!
Hier ben ik weer!

Afgelopen weken was het toch wel erg lekker weer.
Alleen wel soms wat warm met zoveel veertjes, maar wat zou ik er gek uitzien zonder veren.
En tja ze hebben ook geen mini zonnebrand voor parkieten uitgevonden, dus dan maar met veertjes.
En verkoeling zoeken met de plantenspuit.

Ook wordt ik weleens buiten op de veranda gezet, alleen dan moet er wel iemand bij mij blijven.
Anders vindt ik het maar eng met alle beestjes die buiten rond zoemen.
Stel je voor dat er weer een vlieg op mijn hoofdje gaat zitten, zoals al een keer gebeurd is.
Nee nooit meer hoor.
Vond ik toch wel erg eng.
Maar buiten met een windje is het wel lekker met warm weer.

En iew, deze zat op de grond!
Stel je voor dat die mijn kooi binnenkomt.
Maar gelukkig werd dit beestje weg gejaagd door mijn baasje, gelukkig maar.
Dan ben ik toch minder bang voor beestjes.

Dit was het weer voor deze keer.
Hou Marjolein haar blog in de gaten voor mijn volgende artikel.

Misschien wordt ik nog wel een beroemde parkiet!!
Groetjes en een vleugeltje,
Wibi.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice LE Travellight Story

Cruise Collecties van bekende ontwerpers combineren maritieme elementen met de trends van de jaren ’50. De reisproducten van de limited edition Travelight Story, die verkrijgbaar is in juli, zijn hier geheel op geinspireerd en dit is terug te zien in de make-up. Kijk je mee?

Anderen dingen voor je laten bepalen, yes or no?

Je hoort wel eens mensen zeggen, je moet het zus of je moet het zo doen. Ook op het internet zie je dat velen voor anderen willen bepalen wat het beste is en hoe ze het moeten doen. Maar is het wel juist om andere mensen dingen voor jou te laten bepalen?

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!