Doorgaan naar hoofdcontent

Zomerse kapsels




In de zomer is het vaak warm weer en zijn de outfits kleurrijker en luchtiger.
Lekker zomers.
En om je look helemaal af te maken, staat een zomerse haarstijl daar juist erg leuk bij.
Op youtube vond ik een aantal leuke zomerse haarstijlen.



Zelf heb ik, wanneer het warm zomer weer is, mijn haar op een van de volgende manieren:

  • In een donutknot met een bunholder erom.
  • Een vlecht
  • Basic paardenstaart
Onderstaande zomerse haarstijlen vond ik toen ik op zoek was naar inspiratie.
Zitten veel leuke kapsels bij!












Reacties

  1. Hele leuke post, ik vind ze stuk voor stuk ZO leuk, ik doe echt veel te weinig met mijn haren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.