Haarlook - De donutknot



De donutknot is al een hele tijd een bekend en populair haartrend.
Zelf draag ik ook regelmatig een donutknot in mijn haar, vooral als het best warm weer is.
En naast dat het dan praktisch is, ziet het er ook nog eens leuk uit.
Een donutknot kan je op de simpele basic manier doen of je voegt er een vlecht of accessoire aan toe.
Vandaag laat ik jullie een aantal manieren zien waarop je de donutknot kan dragen.

Erg leuk, maar volgens mij wel een hoop werk om zo te krijgen.
Maar vindt het er mooi uitzien.

Net iets anders dan de vorige. 
Hier is er een vlecht om de donutknot gedaan.
Ook leuk om te doen en een stuk makkelijker.
Nog makkelijker als je een elastiek kan vinden waar al gevlochten nephaar opzit.
Deze hoef je dan alleen maar om de knot heen te doen.

Een derde variant met een vlecht, maar dan de onderkant ingevlochten.
Ik ga zeker even zoeken via youtube hoe ik deze zo kan maken, want vindt dit er wel erg leuk uitzien.
Kan altijd proberen of het lukt.

Iets wat ik zelf altijd bij mijn donutknot doe als ik deze in heb, is een haaraccessoire doen.
Zoals een strik of bloem.
Maar dan wel een stuk kleinere variant dan hier op de foto, dit is voor mijn idee iets te groot.
Meestal doe ik deze dan aan de zijkant van de knot maar ook weleens er onder.


Een bunholder vindt ik echt superleuk om om je knot te doen.
Geeft net even iets extra's.
Overigens ook heel makkelijk zelf te maken.
Ik heb namelijk zelf al een aantal gemaakt met kleine roosjes in verschillende kleuren en ik krijg er vaak complimenten over als ik deze om de knot heb.
Maar er zijn ook veel leuke bunholders te vinden bij de Claire's en andere winkels.

Wat vindt jij van de donut knot? En draag jij je haar ook weleens in een donut knot?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?