Mijn favoriete Youtube kanalen



Als er een social media kanaal is waar ik vrij vaak op zit, dan is dat wel youtube.
Ik volg daar verschillende youtubers, maar ook bloggers via youtube.
Vandaag een lijstje van mijn favoriete youtube kanalen.





Naast dat ik veel beauty kanalen volg, volg ik ook DIY kanalen.
Altijd leuk om zo nieuwe ideeën op te doen.
Ook volg ik een aantal Amerikaanse youtubers, maar het overgrote deel is toch wel uit Nederland.

Kanalen die ik volg

Ik volg nog wel een aantal youtubers en bloggers, maar dit zijn toch wel de kanalen waar ik het meest op kom en regelmatig een kijkje neem.

Wat zijn jou favo youtubers/youtube kanalen?

YouTube-startpagina

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?