Update - Hoe staat het ervoor met mijn studie

Hoi, 

Vandaag geen beauty artikel of een review maar een update over hoe het nu gaat met mijn studie Natuurlijke geneeswijzen.

Voor degenen die het nog niet weten, ik volg sinds half mei een studie Natuurlijke geneeswijzen.Dit is precies wat er mee bedoeld wordt.Manieren om te 'genezen' met kruiden en ook zowel lichamelijk als geestelijk.
Want beide moeten in balans zijn voor een goed evenwicht.Zie het maar als een ouderwetse soort weegschaal, als er aan de ene kant van de weegschaal minder staat dan aan de andere kant is deze uit balans. En zo is dit ook met lichamelijke en geestelijke gezondheid.

Voor zoals het er nu voorstaat gaat het erg goed met mijn lessen en haal ik ook goede cijfers.
Ik vindt de lessen ook erg leerzaam en interessant en leer er veel van.

Wel merk ik dat als ik het met andere mensen over mijn studie heb, ik kan merken dat er mensen zijn die twijfelen aan de studie en het niet als iets volwaardigs zien. Die het niet zo geloven, zeg maar, dat het iets goeds kan wezen. Ik vindt dat iedereen dit natuurlijk voor zichzelf moet weten. Maar ik vindt het totaal geen onzin, anders was ik immers niet met mijn studie begonnen. Want als er nooit was begonnen met het gebruik van kruiden om te genezen, dan waren ook de huidige medicijnen niet geweest zo als we ze nu kennen.

Ik ben erg blij dat ik met deze studie ben begonnen, omdat het echt iets is dat bij mij hoort.
Ik heb het namelijk altijd al interessant gevonden en wilde er altijd al iets mee gaan doen.
Naast dat er veel zelfreflectie in de lessen zit, krijg ik nu ook theorielessen en opdrachten om zelf een behandelplan op te stellen voor bepaalde casussen.
Erg leuk en leerzaam.

Hou jullie op de hoogte van hoe het er voorstaat met mijn studie!
Groetjes Marjolein

Reacties

  1. Wat fijn dat het zo goed gaat met je studie! Wel minder dat niet iedereen je studie serieus neemt, terwijl natuurlijke geneeswijzen over het algemeen toch een stuk veiliger voor je zijn dan de standaard geneeswijzen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?