Action Oogschaduwpaletten

 De Action heeft laatst de hele MAX&MORE make-up lijn vernieuwd en er weer een aantal nieuwe producten toegevoegd aan het het assortiment.
Waaronder deze zeer budget oogschaduwpaletten die per palette 12 kleuren bevatten.
Ik had voorheen nog nooit oogschaduwpaletten van de Action geprobeerd.
Dus was ik erg benieuwd of deze paletten ook echt kwalitatief goed waren.

De paletten zijn van hard plastic met een zwarte onderkant en met een doorzichtig deksel.
Oogt vrij basic en goedkoop, wat het in wezen ook is.
Een palette kost namelijk maar €0,79 en daar krijg je 12 oogschaduwkleuren voor.
Zeker geen geld als het ook nog is goede pigment heeft.

Alle palette zijn voor de verschillende oogkleuren samengesteld.
Zo is er een palette voor blauwe ogen, bruine ogen enz.
Zelf kijk ik niet er niet naar voor welke oogkleur een bepaald palette is, als ik zelf de kleuren maar mooi vindt.
Blue eyes palette
Het palette voor blauwe ogen bevat groen en bruin tinten.
En het leuke van de paletten is dat er zowel matte als glanzende kleuren in een doosje zitten.
Zo kan je veel verschillende looks ermee maken.

 
Erg mooie kleuren en ook best wel een goede pigment.
Die overigens prima op te bouwen is qua kleur.

Smokey eyes palette
 
Het smokey eyes palette heeft, zoals de naam al zegt, veel kleuren om een smokey eye mee te maken.
Er zitten verschillende grijstinten in.

Hier verschilt de pigment van de kleuren best wel.
Zo zijn de lichte kleuren weinig gepigmenteerd en de donkere kleuren beter.
Maar verder een prima palette om smokey eyes mee te maken.

Green eyes palette
Een erg mooi palette, alleen had ik mij bij een palette voor groene oogkleuren toch eerder paarstinten in gedachten.
Maar goed, deze kleuren vindt ik erg mooi!

De pigment vindt ik erg goed en de kleuren varieren van roze tinten tot koper en bruin tinten.
Erg mooi voor een herfstlook mee te maken.

Nude eyes palette
 
Een mooi basic nude palette die goed in speelt op de huidige trend.
Verschillende bruintinten, waar je ook een mooie nude smokey eyes mee kan maken.

 
Alleen de pigment van dit palette is triest.
Van de lichte kleuren komt amper kleur af, hoe vaak je er ook over heen wrijft.
De glanzende kleuren hebben wel iets meer pigment bij de lichte kleuren.
De donkere kleuren zijn wel beter, al merk ik wel dat de matte donkere kleuren een beetje rullen.
Zo jammer, want had een erg mooi nude palette kunnen zijn wanneer de pigment veel beter was geweest.

Brown eyes palette
 
 
Wauw, dit palette is zeker mooi met de lichte paarstinten en het bruin.
In dit palette zitten voornamelijk wel veel glanzende kleuren.
En tenminste ook een witte kleur die ook wit is.
 
De pigment is erg goed en er komt veel kleur af.
Veel koele kleuren gecombineerd met bruin tinten.

Blue palette
 
 
Een palette dat er ook tussen lag en waar ik eerst van dacht dat deze bij de serie paletten hoorde, is dit blue palette met allemaal blauwe kleuren.
Dit palette is overigens een apart palette dat los staat van de bovenste paletten serie.
Maar goed, daarom niet minder mooi.
 
 
Wat dit palette heeft toch wel erg veel pigment!
Mooi voor mooie blauwe smokey eyes.

 
Bijna alle paletten vindt ik wel goed en fijn, op het nude palette na.
En zeker het proberen waard voor maar €0,79 per palette.
 

Reacties

  1. Voor deze prijs zijn ze echt geweldig! Ik heb er alleen nog steeds geen haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?