Catrice LE Metallure review

 
Deze maand heeft Catrice wel een erg mooie en leuke Limited Collectie in het schap staan.
Namelijk de Metallure collectie die helemaal gericht is op de metallic trend voor het komende najaar en de winter.
Kijk mee naar de mooie producten uit deze collectie!


 
In de collectie zitten drie oogschaduws met een tweede kleur als patroon erin.
De verpakking is zoals we van de mono's van Catrice gewend zijn, een vrij basic en doorzichtig plastic doosje.
Prima en makkelijk stapelbaar in je stash.
 
 
De oogschaduws vindt ik er echt erg mooi uitzien en ze hebben een metalic glans en daarnaast nog eens veel shimmer.
Zeker wel een oogschaduw die goed opvalt, maar waar ook prima een look voor overdag mee gemaakt kan worden.
Vooral als je deze combineert met een matte oogschaduw.
 
 
De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en je kan de kleuren die in een doosje zitten los van elkaar gebruiken of samen zoals ik heb gedaan bij de swatsches.
Dit vindt ik zelf het mooiste.
Dit zijn de kleuren Metalight, Metafusion en Metalliciour.

Prijs: €3,59
 
Naast de mooie marble oogschaduws zitten er ook nog drie lipsticks in de collectie.
Een metallic nude kleur, een roze en een rode tint.
Zelf heb ik alleen de roze en rode tint gekocht, want ik ben niet bepaald fan van metallic nude kleuren.
En de andere twee kleuren hebben gelukkig deze glans niet.
Metallic vindt ik best wel mooi, maar niet in lipsticks.

De huls van de lipsticks zijn echte plaatjes.
Erg mooie koperachtige kleur en ook nog eens een mooi patroontje erin.
Voelen en zien er zeker niet uit als lipsticks van een budget merk.
Zo mag Catrice vaker LE uitbrengen van mij!
 
 
Zelf heb ik dus de lipsticks in Alluring Pink en in Alluring Red.
Naast dat de huls al erg mooi is, zijn de lipsticks dit ook nog eens.
Ze brengen fijn aan en zijn vrij creamy.
 
 
De lipsticks hebben veel pigment, iets wat ik altijd erg fijn vindt aan een lipstick.
Ook zijn deze creamy en brengen soepel aan.
De lipsticks blijven ook best goed zitten voor creamy lipsticks en de rode kleur trekt zelfs iets in je lippen.
Erg fijne lipsticks!

Prijs: €3,99
 
 
En als je mij al een tijdje volgt op mijn blog, weet je inmiddels vast wel dat ik het niet kan laten om ook een kijkje te nemen bij de nagellakken van een LE.
Deze vindt ik meestal toch net wat mooier dan die doorgaans in de vaste collectie zitten.
Zo ook deze keer en er belanden drie lakjes in mijn mandje.
De lakjes hebben op de witte dop hetzelfde patroon als de lipsticks hebben op de huls.
Mooi doorgevoerd in de hele collectie.

 
Niet alle kleuren uit de collectie vond ik erg mooi, maar deze drie kleurtjes kon ik niet achterlaten in het schap.
Van links naar rechts;  Alluring Red, Alluring Pink en Metalight.

De rode lak heeft een erg mooi shimmer en metallic glans erin.
Normaal ben ik nooit zo'n fan van rode lak, maar deze vindt ik wel erg mooi en deze doet mij eigenlijk wel erg denken aan de kerst.
Wat nog wel erg vroeg is ;)
De roze lak is verder vrij creamy maar heeft als je goed kijkt een lichte shimmer erin.
Deze valt eigenlijk niet helemaal in de categorie metallic, maar de kleur maakt veel goed.
En als laatste een goudbeige kleur die wel iets streperig lakt.
Maar dit zie je vrij vaak bij metallic lakken.

Alle lakjes dekken in twee laagjes, al is soms een extra laagje bij de rode en de goudbeige kleur net wat mooier.
Daarnaast drogen de lakjes snel, wat altijd erg fijn is.

Prijs €2,99


Sinds maanden is er weer eens een LE van Catrice die ik ook daadwerkelijk mooi vindt.
Is best al een tijd geleden dat ik iets kocht wanneer er een LE uitkwam.
Deze collectie is zeker de moeite waard en is tot half September in het schap te vinden.





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?