Collective Holiday shoplog



Na drie weekjes vakantie en na verscheidene shoptripjes heb ik een collective holiday shoplog voor jullie.
Bereid je maar vast voor op veel foto's, want ik heb redelijke wat geshopt en alles op de foto's gezet om met jullie te delen.
Kijk mee naar mijn geshopte spullen!







Action
Ik kwam in de vakantie verschillende keren bij de Action en kocht elke keer wel een aantal spulletjes.
Voor hobby spullen kan je bij de Action heel goed terecht.
Leuke dingen voor te hobbyen en voor een fijne prijs.
Ik had karton gekocht voor zelf kaarten te maken, foam op rol en 3d afbeelding boeken.
Ook kocht ik nog een palette voor brown eyes.

Naderhand kocht ik ook nog het nude eyes palette en blue palette. 
Deze laatste hoort overigens niet bij de ....eyes paletten, wat ik eerst wel dacht.
Ook vond ik een nieuwe masker, het hot mask.
De hot masks van montage jeunesse vindt ik altijd erg fijn voor in de herfst en winter en misschien zijn deze een goed budget alternatief.
Als laatste op de foto twee lipsticks van MAX&MORE, een nude kleur en een roze.

Ook voor decoratie dingen kijk ik graag bij de action.
Vooral de kleine roosjes zijn er leuk om deurkranzen mee te maken.
Sticky notes komen eigenlijk ook altijd wel van pas en zijn nu ook erg handig met mijn studie.
Het enige is dat ze niet super goed plakken.
Ook kaarsen en geurolien zijn altijd fijn goedkoop, dus nam ik een kaars van airwick mee in mijn favoriete geur voor de herfst in appel-kaneel.
En een setje geurolien voor in mijn brandertje.

Omdat ik zo tevreden was over de palettes bij de Action, wilde ik ook graag de mono oogschaduws proberen.
En natuurlijk altijd leuk om te reviewen voor mijn blog!
Daarnaast kocht ik ook nog een styluspen met aan de andere zijde een gewone ballpoint.

Nog meer decoratie roosjes, waxmelts in bessengeur en stoffen servetten die ik als kleedjes gebruik.
En om de collectie van de .....eyes paletten compleet te maken, de overige drie paletten.
Die overigens erg goed van kwaliteit zijn.

Kruidvat
Bij kruidvat kocht ik twee MaxFactor lipglosses, het was toen 1+1 gratis.
Ook twee leuke strikken voor het WK van Zenner en een mascara van maybelline die toen €10 koste.

Zilveren hartjes oorbellen met kleine zirkonia's erin.
Erg mooi wanneer de zon erop schijnt!


Een nieuwe wimperkruller, wat de oude had zijn beste tijd gehad en het was dus tijd voor een nieuwe.
En nog twee badschuims die ik kocht voor de lekkere geur die ze hebben.

Bij zenner zag ik van de nieuwe zomercollectie deze schuifspeld die ik erg mooi vindt voor bij een donutknot en twee eyeshadow cream van de LE van Essence.

Bij de grote filialen van het Kruidvat hebben ze nu sinful color lakjes.
Ook kocht ik bij het extra essence schap twee gekleurde mascara's.

Wibra
Bij de wibra kwam ik ook en ik kocht hier alleen deze eau de parfum.
Wel jammer de verpakking is zo mooi en dan komt er een vrij basic en simpele flacon uit het doosje.
Maar ah, de geur is in ieder geval erg lekker.

Claire's
Een winkel waar ik ook wel altijd, nouja bijna dan altijd, een kijkje neem als ik op Winkelcentrum Zuidplein ben is de claire's. 
Hier is altijd wel iets leuks te vinden.
Ik kocht een aantal haaraccessoires, een lakje en een matte neon palette.

DIRK
De boodschappen moeten in de vakantie natuurlijk ook gewoon gedaan worden.
En toen ik bij de DIRK kwam nam ik een schetsboek, schriften en een oranje opvouwbaar pennenbakje mee.

Happy bazar & budget winkel
Bij Happy Bazar kocht ik een aantal nagelwielen, foamfiguurtjes voor op je nagels en een glitterlakje.
Bij een andere budgetwinkel kocht ik kleine papieren roosjes en twee plak achterkantjes voor mijn mobiel.
Deze zijn in ieder geval super sparkling!

Big Bazar
Bij de Big Bazar, die nu sinds kort ook op zuidplein zit, haalde ik twee oude LE Nicole by OPI lakjes.
En een lipstick van Sans Soucis.
Alleen toen ik thuis kwam, kwam ik erachter dat er in het rode lakje geen kwastje zit!!
WHY!! Maar gelukkig heb ik een nail-art kwastje dat ik ervoor kan gebruiken, maar erg handig is het niet.
Volgende keer maar de lakjes die ik wil kopen opendraaien om te kijken of er een kwastje inzit.
Want ze ruilen namelijk geen make-up of nagellak wat aan de ene kant wel logisch is.

Primera & Xenos
Bij Primera kocht ik twee soorten wierook in de geuren kiwi en lemon.
De Lemon variant ruik echt naar lemon thee.
Bij de Xenos kocht ik wierook in de geuren kaneel en patchouli en een houder.

Drogisterij van Weijen
Bij deze drogist kocht ik de parfum polar breeze een erg frisse geur, die erg schijnt te lijken op dolce&gabana light blue.
Daarnaast hadden ze bij daar ook yes love lakjes.
Hier kocht ik er best wel wat van, want ze hadden de actie 3 voor €5.
Eeen aantal spotted lakjes, glow in the dark en een gewoon lakje.

Douglas
Bij douglas kocht ik twee I love... douchegels in tangerine dream en juicy watermelon.
Ik kreeg er een sample geurtje van coco chanel bij.

Bristol, H&M en Vogele.
Bij Bristol hadden ze sale en vond ik deze twee shirts voor beide €8.
Ook bij H&M kocht ik nog wat zomer shirten, waaronder een poederroze blouse met polka dots.
En als laatste kocht ik ook in de sale twee mouwloze vesten en een shirt.

Dit waren al mijn in de vakantie geshopte spullen.
Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Reacties

  1. Leuke aankoopjes! Je hebt lekker veel gekocht! :) Ik ben vooral benieuwd naar de lakjes van Sinful Colors :) En heerlijk dat je showergels van I Love... hebt gekocht, vind die zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel lakken en hartstikke vreemd dat er geen kwast bijzat, major productiefout! Die bloemen zijn echt leuk, vooral de kleintjes vind ik altijd zo aanlokkelijk om te kopen. Mooi je best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?