Dr. Hauschka Bronzing Powder Limited Edition

Voor dit najaar brengt Dr. Hauschka de Bronzing Powder uit in een speciale Limited Edition variant.
Het doosje is nu voorzien van een prachtig aquarel die is gemaakt door de in Berlijn woonachtige kunstenares Tina Berning, waarmee Dr. Hauschka een samenwerking is aangegaan.
De verpakking ziet er zeker mooi uit en is een echte blikvanger.


De poeder zit in een stevig bruin stoffen hoesje/tasje.
Hierdoor zit de poeder goed beschermt en blijft ook de verpakking mooi.

In de mintgroene binnenkant zit een klein vakje, waarin het bijgevoegde kwastje zit.
Het kwastje voelt zacht en fijn aan.
En werkt ook erg fijn om de poeder mee aan te brengen.

Het kwastje heeft een fijn meeneem formaat en heeft natuurlijke haren.
Een erg mooi setje om zo te zien.

Op de achterzijde van het poederdoosje staan de ingredienten.
De poeder matteert kleine onzuiverheden en bevat hoogwaardige ingrediënten zoals zijde, wondklaver, toverhazelaar en salie en helpen de huid bij kleine onzuiverheden.

De bronzing powder is een poeder die ook perfect is voor de lichtere huid.
Vaak heb ik dat bronzing powders te donker zijn voor mijn huid, omdat deze best licht is.
Maar dit is een van de weinige poeders die echt perfect bij mijn lichte huid kan.
Erg fijn.
Ook de geur die de poeder heeft vindt ik erg fijn ruiken.
Een beetje een bloemige poeder geur.

De perfecte bronzer voor mijn lichte huid.
Daarnaast is de poeder ook mat, waardoor het een erg fijne poeder is om mee te shapen.
En hier gebruik ik deze dan ook graag voor.

De Bronzing Powder zit in de vaste collectie van Dr. Hauschka maar vanaf 19 augustus is deze gelimiteerde uitgave te verkrijgen bij de speciale Dr. Hauschka verkooppunten. 
De adviesprijs is €21,50.

Misschien erg prijzig voor een bronzig powder, maar zeker zijn geld meer dan waard!
Ik ben in ieder geval zeer tevreden!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

  1. Het is echt uitstekend voor lichte huiden en artistieke verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?