EOTD Green & Yellow eyeliner + review claire's palette


Laatst konden jullie al dit matte neon palette van Claire's al zien in mijn collective holiday shoplog.
Ik zag deze bij de Claire's liggen en ik was wel erg benieuwd of dit wat zou wezen.
En het leek mij ook wel erg leuk om een neon palette in mijn stash te hebben.
Dus let's test!


Het doosje ziet er prima uit met een doorzichtige deksel waardoor je de kleuren al kan zien zitten.
In het doosjes zitten twee kleine sponsapplicators.
Handige dat die er inzitten, alleen gebruik ik deze nooit omdat ik fijner kan werken met mijn eigen kwasten.
De kleuren zien er in het palette mooi en fel gekleurd.
Alle kleuren zijn compleet mat.

Maar toen ik ging swatschen gebeurde er dit.
Er kwam amper kleur vanaf, alleen bij de roze en de groene kleur is iets te zien.
Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten met matte kleuren en die ook nog eens neon zijn.
Merken schijnen hier vaak toch moeite mee te hebben om de goed gepigmenteerd te krijgen.

Maar wacht eens even, zo bedacht ik mij.
Wat als ik er nu een witte basis onder doe en daar was ineens de kleur.
Hier heb ik het witte oogschaduwpotlood van Rimmel eronder gebruikt.
Dit geeft een lichte glans, maar als je dit liever niet hebt kan je ook een wit oogpotlood gebruiken bijv. die van de Hema of Etos.
Deze is alleen wit en zonder glans.

Ik gebruikte de twee gele kleuren uit het palette en de lichtgroene kleur.
Eerst heb ik een lijntje boven mijn wimperrand gemaakt.
Hierover heen bracht ik aan de binnenkant van mijn oog de lichtgele kleur aan en daarnaast de fellere geel.
Tenslotte de groene kleur aan de buitenkant van mijn oog.
Alles goed in elkaar over laten lopen en klaar is mijn green & yellow eyeliner.
Lekker zomers!

Prijs voor het palette is overigens € 9,99

Niet goedkoop als je nagaat dat je er alleen met een witte basis een neon kleur vanaf krijgt.
Maar verder een prima palette als je er met een witte basis onder werkt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?