Doorgaan naar hoofdcontent

Floresque Eau de Parfum

 
In mijn Collective Holiday Shoplog konden jullie de Floreque eau de parfum al voorbij zien komen.
Deze parfum kocht ik bij de Wibra voor maar €2,99.
Wibra heeft verschillende parfums te koop voor allemaal rond deze prijs.
De verpakking trok mij al meteen, want deze vindt ik er erg mooi uitzien.
Maar waar ik het meest naar benieuwd was is de geur.


 
Ook boven op het doosje staat een mooi aquarel vogeltje afgebeeld.
 
 
Tja en dan de flacon zelf.
Wel een beetje een bummer na zo'n mooie tekening op het doosje.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hetgeen van het doosje ook op de flacon te zien zou zijn.
Of dan tenminste nog een dop in de vorm van een vogeltje.
Maar op zich is de flacon verder wel prima en geheel een zacht roze tint.
De flacon is vrij bol en groot en bevat 100ml
Maar wat wil je anders ook voor €2,99.
 
 
 De parfum is vrij bloemig en fris.
Een erg fijne geur vindt ik zelf.
Ook ruik ik in de verte wat musk en patchouli, al is dit heel licht.
De parfum ruik je best wel goed voor een goedkope parfum en blijft ook best nog wel redelijk goed hangen.
Al vervliegt deze wel sneller dan een duurdere parfum.

Maar in ieder geval zeker een aanrader als je bijv. wil proberen of een bloemige geur iets voor jou is.



Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.






Essence Le The Little X-mas Factory

Essence is al bezig met de kerst! Het resultaat is de nieuwe collectie The Little X-mas Factory die verkrijgbaar is van eind november tot en met december, om al je beautydromen uit te laten komen. Klassieke kleuren zoals goud of dennengroen worden gecombineerd met roze.